توضیحات پزشک پرسپولیس درباره مصدومان سرخ ها

به گزارش وبلاگ دریا، خبرنگاران ورزشی: دکتر حقیقت پزشک پرسپولیس پس از ملاقات مقابل ویستاتوربین صحبت کرد.

توضیحات پزشک پرسپولیس درباره مصدومان سرخ ها

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت راهنمایی یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 10بازی و 19 امتیاز در رده چهارم جدول نهاده شده است. پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه3 بر یک به رجحان رسید.پرسپولیس همچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو است. پرسپولیس 29 آذر ماه امسال در جام حذفی به مصاف ویستا توربین می رود.

به گزارش وبلاگ دریا و رزشی، علیرضا حقیقت پس از پیروزی پرسپولیس مقابل ویستاتوربین در جام حذفی گفت: دچار یک ضربه به مچ پای او شد و به همین علت کارهای لازمه را برای او انجام دادیم. امروز تحت عمل جراحی نهاده شد و از بیمارستان مرخص شد. به امید خدا به محض اینکه بهبودی زخم او بهتر گردد به تمرینات گروهی برخواهد گشت. این بازیکن در تمرین روز قبل از بازی یک ضربه از ناحیه مچ پا خورد و پارگی او عمیق بود و مجبور شدیم او را به بیمارستان منتقل کنیم.

وی درباره شرایط مهدی ترابی گفت: مهدی ترابی هم در بازی قبلی دچار یک کشیدگی خفیف از ناحیه کشاله ران شد که تیم پزشکی کارهای مربوط به او را انجام می دهد تا در اولین فرصت مناسب به تمرینات برگردد.

پزشک پرسپولیس در مورد اینکه آیا ترابی به بازی با ذوب آهن می رسد یا خیر، گفت: سعی ما بر این است تا ترابی را به بازی با ذوب آهن برسانیم.

منبع: رکنا

به "توضیحات پزشک پرسپولیس درباره مصدومان سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات پزشک پرسپولیس درباره مصدومان سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید