خبرنگاران امتحانات دانشگاه علامه طباطبایی مجازی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ دریا، تهران-خبرنگاران- معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: بازگشایی دانشگاه ها از 17 خرداد به عهده دانشگاه ها گذاشته شده و با توجه به اینکه سیستم تدریس دانشگاه در حال حاضر مجازی است، امتحانات هم به صورت مجازی برگزار می گردد.

خبرنگاران امتحانات دانشگاه علامه طباطبایی مجازی برگزار می گردد

به گزارش روز شنبه دانشگاه علامه طباطبایی، غلامرضا لطیفی گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا برای همیاری و همدلی و کاهش نگرانی دانشجویان، به وسیله تماس تلفنی با آنها ارتباط مستمر برقرار کردیم و ضمن تعامل، تقویت روحیه و ایجاد فضای همدلی، مسائل مختلف آنها پیگیری شد. با این تماس ها، یک پل ارتباطی مجازی با دانشجویان برقرار شد تا هم، جویای احوال آنها و خانواده هایشان باشیم و هم ببینیم با چه مسائل و مسائلی روبه رو شده اند.

وی به نگرانی مسئولان دانشگاه برای دانشجویان و تغییر الگوی نوع آموزش در شرایط پیش آمده اشاره نمود و اضافه کرد: شرایط آموزش مجازی و میزان رضایت دانشجویان از این نوع آموزش، مسائل فنی، تجهیزات و سخت افزارهای مورد استفاه، اینترنت، سلامت جسمی و روانی و شرایط خانوادگی و معیشتی دانشجویان در این ارتباط تلفنی مورد پایش نهاده شد.

لطیفی اعلام کرد: از 16 هزار دانشجوی در حال تحصیل، تا به امروز با 7 هزار نفر تماس گرفته شده است و همچنان در حال تماس با دیگر دانشجویان هستیم. اطلاعات به دست آمده از دانشجویان در حوزه های روانشناختی، عاطفی، دانشجویی و بهداشت و درمان دسته بندی و ثبت شده اند و پس از آنالیز، ضمن ارائه به مسئولان، در سایت بارگذاری می گردد تا همه از آنالیز نظرسنجی صورت گرفته مطلع شوند. پیوسته در حال رصد دانشجویان هستیم تا با شرایط موجود، مسائل آنها را شناسایی و در حوزه مورد نظر دسته بندی کنیم و برای برطرف آنها تمهیدات لازم را در نظر بگیریم.

وی با اشاره به رضایت دانشجویان از شیوه آموزش مجازی، اضافه کرد: بر اساس آنالیز های صورت گرفته معین شد، کمتر از 3 درصد دانشجویان دانشگاه به دلیل مسائل زیرساختی، نرم افزاری و سخت افزاری به کلاس های مجازی دسترسی نداشتند و دانشگاه به دنبال راه کاری است تا در صورت استمرار سیستم آموزش مجازی در مهرماه، این دانشجویان از حمایت های لازم بهره مند شوند.

خوابگاه ها بازگشایی نمی گردد

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی تاکید نمود: ما با نگاه یکسان، با همه دانشجویان در تمام مقطع های تحصیلی تماس گرفتیم و در این سوال و جواب ها با مسائل مختلف دانشجویان به ویژه مسائل معیشتی روبرو شدیم. در ادامه کوشش کردیم با شناسایی این دانشجویان و با در نظر دریافت امکانات دانشگاه آنها را مورد حمایت قرار دهیم. همچنین متوجه شدیم اعضای خانواده تعدادی از دانشجویان به بیماری کرونا مبتلا شده اند و آنها نگران شرایط سلامتی خود و خانواده خود هستند و از لحاظ روانی احتیاج به حمایت دارند که اقدامات لازم در این مورد انجام شد.

لطیفی توضیح داد: بازگشایی دانشگاه ها از 17 خرداد به عهده دانشگاه ها گذاشته شده است و با توجه به اینکه سیستم تدریس دانشگاه در حال حاضر مجازی است، امتحانات هم به صورت مجازی برگزار می گردد. به همین دلیل در این ترم پذیرش خوابگاهی نداریم و در حال برنامه ریزی و دریافت تصمیم های لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید در مهر ماه هستیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران امتحانات دانشگاه علامه طباطبایی مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امتحانات دانشگاه علامه طباطبایی مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید