شروع فروش سیمکارت های همراه اول با هدایای دیجیتالی ویژه

به گزارش وبلاگ دریا، به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در آخرین روزهای سال 1401 طرح ویژه فروش سیمکارت های دائمی و اعتباری با هدایای دیجیتالی را اجرا می نماید تا علاقه مندان عضویت در خانواده بزرگ و معتبر همراه اول، با دست پر به استقبال نوروز 1402 بروند.

شروع فروش سیمکارت های همراه اول با هدایای دیجیتالی ویژه

در این طرح ویژه به تمامی خریداران سیمکارت دائمی هدیه ویژه 2 میلیون تومانی و سیمکارت اعتباری هدیه ویژه 1.5 میلیون تومانی اعتبار خدمات زندگی دیجیتال ارائه می گردد.

این هدیه شامل اعتبار یا تخفیف های ویژه برای استفاده از اپلیکیشن های مجذوب کننده و کاربردی در حوزه های سفر و گردشگری (توریسم)، تفریح و تفریح، فروشگاه اپلیکیشن های اندرویدی، دوره های آموزشی، بیمه خودرو، خدمات در منزل و سلامت دیجیتال می گردد.

مشترکان پس از خرید سیمکارت تازه در بازه زمانی 9 تا 28 اسفند 1401 و فعالسازی آن، می توانند برای دریافت هدیه خود وارد اپلیکیشن همراه من شده و سپس به بخش خدمات و خدمات زندگی دیجیتال بروند.

در بخش مذکور کدهای اعتبار یا تخفیف اختصاصی برای هر یک از اپلیکیشن ها و پلتفرم های دیجیتالی حاضر در این طرح به متقاضی ارائه می گردد که می توان کدهای مذکور را در اپلیکیشن موردنظر وارد و برای ثبت سفارش یا دریافت خدمات اقدام کرد.

لازم به ذکر است، متقاضیان بهره مندی از این هدایای ویژه دیجیتال، همزمان با خرید سیمکارت تازه، بسته های معمول هدیه مکالمه و اینترنت نیز که به هر مشترک تازهی تعلق می گیرد، برای آنان فعال می گردد که مشاهده جزئیات بسته های هدیه به وسیله سایت فروشگاه همراه اول امکانپذیر است.

منبع: فرارو

به "شروع فروش سیمکارت های همراه اول با هدایای دیجیتالی ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فروش سیمکارت های همراه اول با هدایای دیجیتالی ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید