اورواچ 2 به بدترین بازی تاریخ استیم تبدیل شد

به گزارش وبلاگ دریا، بازی اورواچ 2 (Overwatch 2) چند روز پیش روی فروشگاه استیم (Steam) عرضه شد. از همان ابتدای کار این بازی آغاز به رکورد شکنی کرد. مشکل اینجاست که این رکوردها چیزی نبود که بلیزارد انتظارش را داشت. در کمتر از 2 روز این بازی اول شخص شوتر قهرمانی تبدیل به بدترین عنوان تاریخ استیم شد.

اورواچ 2 به بدترین بازی تاریخ استیم تبدیل شد

بازی اورواچ 2 نزدیک به 75 هزار کاربر فعال دارد. با این حال این افراد چندان از بازی راضی نبوده و نقدهای بسیار بدی برای آن منتشر نموده اند. به حدی که بازی اورواچ امتیاز 1.09 را دریافت نموده و به بدترین عنوان تاریخ استیم تبدیل شد. یکی از دلایل این حجم از نقدهای بد تأخیر در عرضه اورواچ 2 روی استیم بود. در کنار آن قیمت های بالای موارد ظاهری و مسائل عملکردی متعدد باعث که کاربران اصلاً از این بازی راضی نباشند.

در بیشتر نقدها به این موضوع اشاره نموده که بازی اورواچ 2 همان شماره 1 است. با این تفاوت که هرچیزی که شما برای آن هزینه نموده یا برای بدست آوردن آن کوشش کردید از بین رفته است. انگار که شما یک بازی 40 دلاری کامل را پاک نموده و به جای آن یک بازی رایگان ولی ناقص را دریافت نموده باشید.

یکی دیگر از نکات منفی این بازی نسبت به بازیکنان دیگر است. کاربران اورواچ 2 به این موضوع عادت نموده اند که در یک تیم هم همکاری خوبی نداشته باشند. در صورتی که رمز موفقیت در این بازی همکاری است. با این حال اگر شما یک قهرمان را بردارید که فرد دیگری می خواسته در روند کار شما اختلال ایجاد می نماید که بسیار عصبانی کننده است.

اورواچ 2 یک عنوان بسیار ناامید کننده بود. این موضوع از این جهت ناراحت کننده است که شماره 1 عملکرد بسیار خوبی داشت و حتی در سال 2016 تبدیل به برترین بازی سال شد. اورواچ 1 با یک ایده بسیار خلاقانه توانست توجه گیمرهای مختلف را به خود جلب نموده و موفقیت بسیار خوبی کسب کند. این در صورتی است که اورواچ 2 همان بازی 1 را برداشته و بدتر نموده، سپس دوباره عرضه نموده است. مشکل اینجاست که سیستم تجاری نو اورواچ 2 را به یک عنوان رایگان و با خرید درون برنامه ای تبدیل کرد که اصلاً از آن استقبال نشد.

در کنار این موارد عدم دسترسی کاربران به تمامی قهرمان ها از ابتدای کار و عرضه بتل پس (Battle Pass) برای این بازی باعث خشم هواداران شد. همین موضوع باعث شد که اورواچ 2 در هر پلتفرمی که عرضه گردد با نقدها بسیار زیادی روبرو گردد. همین موضوع هم باعث شد تا این بازی به بدترین عنوان تاریخ فروشگاه استیم تبدیل گردد. لقبی که اصلاً مناسب روند فروش یک بازی نیست.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "اورواچ 2 به بدترین بازی تاریخ استیم تبدیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اورواچ 2 به بدترین بازی تاریخ استیم تبدیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید