دیگنیتی پرایم به خط فراوری رسید

به گزارش وبلاگ دریا، به تازگی تصویری در فضای رسانه ای کشور منتشر شده که نشان می دهد فراوری دیگنیتی پرایم در کارخانه بهمن موتور شروع شده است.

دیگنیتی پرایم به خط فراوری رسید

شاسی بلند تازه گروه بهمن با لوگوی دیگنیتی یا DIGNITY در بازار عرضه خواهد شد. این خودرو محصولی از برند فنگون است و چینی ها و حتی مشتریان بازار کره جنوبی آن را با نام Fengon iX5 می شناسند.

مانند بیشتر خودروسازان چینی که صاحب چندین زیرمجموعه و برندهای مختلف هستند، دانگ فنگ نیز از سال 2003 تا به امروز، جوینت ونچری با گروه صنعتی Sokon تشکیل داده که به نام Dongfeng Sokon یا اختصارا DFSK شناخته می گردد. شرکت DFSK یکسری از محصولاتش را تحت برند Fengguang عرضه می کرد که البته بعدها نام تجاری اش را برای ساده تر شدن، به Fengon تغییر داد.

آن طور که منابع مطلع می گویند، گروه بهمن قطعات منفصله این خودرو را ترخیص نموده و حال فراوری دیگنیتی پرایم را در شرایط آزمایشی در کارخانه بهمن موتور آغاز نموده است. با توجه به آغاز فراوری دیگنیتی پرایم این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک، این خودروساز بخش خصوصی پیش فروش و یا فروش فوری این خودرو را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: فراوری پیکاپ KMC T8 آغاز شد

دیگنیتی پرایم با طول 4.68 متر، عرض 1.86 متر و ارتفاع 1.64 متر، در سگمنت کراس اورهای سایز میانه جای می گیرد. دیگنیتی پرایم در کلاس کراس اوورهای کوپه است که اصالتی چینی دارد و در نسخه تک دیفرانسیل جلو به بازار ایران آمده است. این کراس اوور گروه بهمن به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر 148 اسب بخار با گشتاور 220 نیوتن متر مجهز است. جعبه دنده اتوماتیک CVT هم توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی این کراس اوور کوپه و مونتاژی می رساند. حالت تیپ ترونیک مصنوعی و شرایط برفی و اسپرت برای این جعبه دنده پیوسته در نظر گرفته شده است. در حال حاضر، فراوری دیگنیتی پرایم با همین ویژگی ها آغاز شده است. پیشرانه خودروی دیگنیتی دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است و ظرفیت مخزن سوخت 58 لیتر است.

طراحی بدنه دیگنیتی ساده و زیباست و طرح جلو پنجره و حجم دهی سپر از مجذوب کنندهیت خاصی برخوردار است. نمای جانبی دیگنیتی، اسپرت و کوپه است و به همراه چرخ های 18 اینچ آلومینیوم و تایرهایی با پهنای 235 میلی متر، جوان پسند و مد روز جلوه می نماید.

بیشتر بخوانید: 3 کراس اوور تازه چینی در راه بازار ایران

نمای کناری دیگنیتی پرایم

چهار کیسه هوا، جایگاه راننده برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی، سقف پانوراما، درِ صندوق عقب برقی، استارت دکمه ای، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، رینگ 18 اینچی آلومینیومی، دوربین 360 درجه، سنسور پارک جلو و عقب، ترمز پارک عقب، فرمان کمکی برقی، دوربین ثبت وقایع، سنسور باد لاستیک، سامانه کنترل پایداری و پیشگیری از هرزگردی، اتوهلد، کنترل حرکت در سراشیبی، کنترل آغاز حرکت در سربالایی، نمایشگر لمسی و … مجهز است.

اگر همه چیز طبق زمان بندی بهمن موتور پیش برود، در سال 1399 اولین کراس اوور کوپه چینی را در بازار کشورمان خواهیم دید؛ محصولی مجذوب کننده و با طراحی متفاوت از شرکت دانگ فنگ که البته قرار است با نام تازه دیگنیتی یا DIGNITY و بعلاوه با لوگویی تازه، به وسیله بهمن موتور در ایران فروخته گردد.

شما می توانید برای مشاهده قیمت خرید و فروش خودروی دانگ فنگ به سایت وبلاگ دریا مراجعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "دیگنیتی پرایم به خط فراوری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیگنیتی پرایم به خط فراوری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید