قیمت تور جام جهانی باید 100 میلیون تومان می شد

به گزارش وبلاگ دریا، رفیعی گفت:می توانستیم تور های جام جهانی را با کیفیت خوب با قیمت 100 میلیون تومان اجرا کنیم، اما با آشفته بازار روبرو شدیم.

قیمت تور جام جهانی باید 100 میلیون تومان می شد

حرمت الله رفیعی دبیر مجمع ملی تشکل های گردشگری کشور با اشاره به فرصتی که در جام جهانی از دست رفته و درایت و اقداماتی که بعضی کشور های منطقه همانند عربستان برای جذب مسافران جام جهانی انجام داده اند و در مقابل این خبر اعلام شد که حتی یک مسافر جام جهانی در هتل های ایران، اتاق رزرو ننموده است، گفت: با توجه به اتفاقاتی که درباره بلیت تماشاچی ها افتاده، پیش بینی ها بر این است که پشت دروازه ایران بی درایتی رخ می دهد.

او با اشاره به تور های جام جهانی که در بازار قیمت آن از 50 تا 500 میلیون است، اضافه کرد: آنالیز کنید توری که 50 میلیون فروخته شده تحت حمایت کجا بوده است. ما می توانستیم تور های جام جهانی را با کیفیت خوب به قیمت 100 میلیون تومان اجرا کنیم، اما این آشفته بازار در قیمت تور جام جهانی را چه کسی یا کسانی به وجود آورده است؟ چرا هر بار در جام جهانی باید این مسئله را داشته باشیم؟! دولت چند جلسه خوب برای جام جهانی برگزار کرد، اما فدراسیون فوتبال همراه نبود.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران بیان نمود: برای جام جهانی فوتبال هر حرفی بزنیم خودزنی نموده ایم، چون دیگر زمان آن گذشته است.

وبلاگ دریا فرهنگی هنری میراث و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "قیمت تور جام جهانی باید 100 میلیون تومان می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تور جام جهانی باید 100 میلیون تومان می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید