نیمی از اعضای کتابخانه های عمومی استان سمنان کودک هستند

به گزارش وبلاگ دریا، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: بیش از نیمی از اعضای کتابخانه های عمومی استان سمنان را بچه ها تشکیل می دهند.

نیمی از اعضای کتابخانه های عمومی استان سمنان کودک هستند

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان با اشاره به اینکه نهاد کتابخانه های عمومی کشور به شدت به حوزه کودک اهمیت می دهد، گفت: اگر کوشش کنیم بچه ها و نوجوانان از سنین ابتدایی با کتاب خوانی مأنوس شوند، در آینده جامعه ای شاداب و پویا خواهیم داشت و کتاب جزو ضروریات اصلی هر خانه و خانواده ای قرار می گیرد.

طاهریان دغدغه اصلی اداره کل کتابخانه های عمومی استان را بخش کودک مطرح کرد و اضافه کرد: خوشبختانه بیش از نیمی از جمعیت اعضای کتابخانه های عمومی استان را بچه ها تشکیل می دهند که جای افتخار است و این موضوع باعث شده در بخش کودک کتابخانه های عمومی تغییرات چشمگیری ایجاد گردد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان ادامه داد: اکنون در کتابخانه های عمومی استان فعالیت ها و برنامه های خوبی برای کوکان در حال برگزاری است و تقریباً همه کتابخانه های عمومی استان بخش فاخر و خوبی را به بچه ها اختصاص داده اند.

وی به برگزاری جشنواره دوسالانه قصه گویی نهاد کتابخانه های عمومی کشور اشاره نمود و از فعالان حوزه کودک خواست تا در این جشنواره شرکت نمایند.

وبلاگ دریا سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نیمی از اعضای کتابخانه های عمومی استان سمنان کودک هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمی از اعضای کتابخانه های عمومی استان سمنان کودک هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید