پردیس تئاتر تهران به یکی از قطبهای فرهنگی مرکز تبدیل شود

به گزارش وبلاگ دریا، ایسنا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های منتشر گشته، پردیس تئاتر تهران به یکی از قطبهای فرهنگی مرکز تبدیل شود.

پردیس تئاتر تهران به یکی از قطبهای فرهنگی مرکز تبدیل شود

علیرضا نادعلی، سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از بخشهای مختلف پردیس تئاتر تهران در خاوران بازدید کرد و با اشاره به لزوم اهمیت ویژه موضوعات فرهنگی در شهر تهران اظهار کرد: مدیریت تازه مجموعه فرهنگی پردیس تئاتر تهران فعالیت خود را به صورت جدی و تخصصی در این مجموعه آغاز کرده و انتظار می رود که با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران اتفاقات خوبی در این مجموعه رقم بخورد.

وی اضافه کرد: یکی از نکات مثبتی که در این بازدید مشاهده میشد حضور تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان به منظور تماشای تئاترهای آیینی است و بسیاری از خانواده های تهرانی در این مجموعه فرهنگی حضور پیدا کردند که نشان دهنده اهمیت ویژه فعالیت های فرهنگی در سطح شهر تهران است و مدیریت شهری تهران نیز بدنبال توسعه و تقویت موضوعات فرهنگی در مرکز است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فعالیت های پردیس تئاتر تهران گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در پردیس تئاتر تهران انتظار داریم این مجموعه فرهنگی به یکی از قطب های تئاتر مرکز تبدیل شود. همچنین، بسیاری از امکانات این مجموعه باید نوسازی شود.

منبع: همگردی

به "پردیس تئاتر تهران به یکی از قطبهای فرهنگی مرکز تبدیل شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردیس تئاتر تهران به یکی از قطبهای فرهنگی مرکز تبدیل شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید