یک غافلگیری برای فوتبال دوستان شهرری ، مدرسه فوتبال و لیگ ری کی راه می افتد؟

به گزارش وبلاگ دریا، فوتبال دوستان ساکن شهرری در ایام دهه فجر با بهره برداری از یک استادیوم تخصصی فوتبال غافلگیر می شوند.

یک غافلگیری برای فوتبال دوستان شهرری ، مدرسه فوتبال و لیگ ری کی راه می افتد؟

به گزارش وبلاگ دریا، این استادیوم با مساحت 10هزار متر مربع که به علت فرسودگی حدود 5سال بدون استفاده مانده بود با احساس احتیاج اهالی محله به چنین فضایی، بازسازی و بازسازی شد. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، باید اضافه کنیم که طرح بازسازی این استادیوم از شهریور امسال کلید خورد و حالا 90درصدش تکمیل شده و چیزی تا بهره برداری اش نمانده است.

سید محمدناظم رضوی، شهردار منطقه20، در این باره به مصوبات برنامه بازدید شهردار تهران از منطقه با عنوان قرار خدمت اشاره می نماید و می گوید: این طرح با بهره گیری از امکانات و ظرفیت های موجود و با هدف توسعه ورزش شهروندی کلید خورد. عملیات بازسازی و بازسازی با اقداماتی همانند تعویض چمن مصنوعی، رنگ آمیزی، تقویت روشنایی استادیوم، بازسازی سکوها، بهسازی سرویس های بهداشتی و رختکن ها با هزینه ای بالغ بر 70 میلیارد ریال در حال انجام است و 90درصد کار تکمیل شده و تلاشمان این است استادیوم در ایام دهه فجر به بهره برداری برسد.

با افتتاح این استادیوم که در شهرری، بزرگراه شهید آوینی، نبش خیابان شهید وفایی، داخل بوستان وحدت اسلامی قرار گرفته است، ضمن ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و توسعه ورزش شهروندی و همگانی، شرایط راه اندازی مدرسه فوتبال و برگزاری مسابقات لیگ فوتبال شهرستان ری هم فراهم خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "یک غافلگیری برای فوتبال دوستان شهرری ، مدرسه فوتبال و لیگ ری کی راه می افتد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک غافلگیری برای فوتبال دوستان شهرری ، مدرسه فوتبال و لیگ ری کی راه می افتد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید