والیبال

ژاپن در ارومیه ایران را شکست داد و قهرمان والیبال آسیا شد

تیم ملی والیبال ایران که در لیگ ملت ها نتوانسته بود عملکرد قابل قبولی داشته باشد، امیدوار بود که در ارومیه جبران کند و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد اما برابر ژاپن باخت.

5 شهریور 1402

ساحل کیش برای شنا

سلام نو: سواحل خلیج فارس چشم انداز و چشم انداز ها بی بدیلی در جنوب ایران دارد که برای گذراندن اوقات فراقت و انجام بعضی تفریحات و ورزش هایی نظیر شنا بسیار مطلوب است. جزیره کیش با داشتن سواحلی بی نظیر از جمله مقاصد هیجان انگیز برای بسیاری از مسافران داخلی...

27 شهریور 1401

والیبال ورزش ملی بانوان ایران است

نایب رئیس سابق کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه والیبال ورزش ملی زنان ایران است از بهبود شرایط برای حضور بانوان در این رشته اطلاع داد.

24 شهریور 1401

کاپیتانی تیم ملی و دو گزینه؛ شانس کدام یک بیشتر است؟

بهروز عطایی برای کاپبتانی تیم ملی والیبال 2 گزینه دارد و باید دید از بین سید محمد موسوی و میلاد عبادی پور کدام بازیکن این مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت.

11 مرداد 1401

شهنازی: بازیکنان شهداب هماهنگ بودند و درک بالایی از والیبال داشتند، سایپا از ضعف مدیریت، ضربه بزرگی خورد

مربی پیشین تیم ملی والیبال گفت: انتظار داشتم پیکان، قهرمان لیگ برتر شود ولی شهداب فراتر از انتظارها ظاهر شد و بازی های بهتری ارائه داد.

23 اردیبهشت 1401

قول داده بودیم بازنده نباشیم، منتظر یک پلی آف مجذوب کننده هستیم

خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: اولین بار بود که در این شرایط قرار گرفته بودیم، نمی خواستیم ببازیم، زیرا به خودمان قول داده بودیم که آخرین بازی اصفهان را بازنده از سالن بیرون نرویم.

27 فروردین 1401

پیمان فخری: اعزام 26 رشته به بازی های آسیایی قطعی است

به گزارش خبرنگاران، پیمان فخری صبح امروز چهارشنبه در نشست خبری تشریح شرایط کاروان ورزش ایران برای حضور در بازیهای آسیایی سال آینده، با یادآوری اینکه نوزدهمین دوره بازی های آسیایی شهریورماه سال آینده در هانگژو برگزار می شود، گفت: ایران تا به امروز در...

19 بهمن 1400

والیبال قهرمانی آسیا، عبادی پور: هدف ما کسب نام قهرمانی است، مقابل کره بهتر از قبل بازی کردیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: به ژاپن نیامده ایم که از گروه خود صعود کنیم؛ هدف ما خیلی بزرگ تر است و تلاش می کنیم قهرمانی را به دست آوریم.

28 شهریور 1400

تعداد ملی پوشان کرونایی والیبال به 5 رسید، در انتظار واکسن

به گزارش خبرنگاران، نتایج تست PCR دوم بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی، دریافت شد که متأسفانه جواب آزمایش سه بازیکن دیگر نیز مثبت است و قرنطینه شدند.

5 اردیبهشت 1400

تست کرونای دو بازیکن تیم ملی والیبال مثبت اعلام شد

نخستین اردوی تیم ملی والیبال ایران در سال 1400، امروز (چهارشنبه) با حضور 18 بازیکن آغاز شد.

25 فروردین 1400

لیگ برتر چهره های جدیدی به والیبال کشور معرفی کرد

به گزارش خبرنگاران، تیم های والیبال فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه با شکست حریفان خود به فینال سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر راه یافته اند. نخستین بازی فینال روز 22 اسفندماه برگزار خواهد شد. هر تیم در صورت پیروزی دو بازی قهرمان مسابقات خواهد شد.

18 فروردین 1400

پیروزی شیرین تیم پیکان مقابل هورسان رامسر

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر والیبال، دو تیم پیکان تهران و هورسان رامسر امروز جمعه از ساعت 17 در سالن فدراسیون مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

19 بهمن 1399

نجفی به شهرداری ورامین رفت، کارخانه به تیم شهرداری ارومیه پیوست

به گزارش خبرنگاران، نیم فصل دوم سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال در حالی از روز چهارشنبه هفته جاری شروع می گردد که جابجایی نیم فصل همچنان ادامه دارد.

13 بهمن 1399

داورزنی: بین مربی روس و آرژانتینی باید یکی را برای تیم ملی انتخاب کنیم

رئیس فدراسیون والیبال گفت: بین مربی روس و آرژانتینی باید یک نفر را انتخاب کنیم که این تصمیم را با مشورت کمیته فنی انجام می دهیم.

8 آذر 1399

حضور شهرداری ارومیه در لیگ یک والیبال با نوجوانان و جوانان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه شهرداری ارومیه، با در خواست پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه و موافقت شهردار ارومیه امسال تیم شهرداری جوان در لیگ دسته یک والیبال کشور شرکت خواهد کرد.

30 شهریور 1399

هتل رکسوس پریمیوم تکیروا (Rixos Premium Tekirova)، آنتالیا، هتلی 5 ستاره با خلیجی اختصایی

هتل ریکسوس پریمیوم تکیروا آنتالیا (Rixos Premium Tekirova) بر روی زمینی به مساحت 95 هزار مترمربع ساخته شده است. ساختمان A حدود 139 اتاق استاندارد، 2 سوئیت، 4 اتاق فوق استاندارد و 5 اتاق مخصوص افراد ناتوان دارد و ساختمان B حدود 338 اتاق استاندارد، 2 سوئیت کینگ، 14 سوئیت...

19 شهریور 1399

راه یابی والیبال ایران به المپیک توکیو، صعود مقتدرانه

در این ملاقات بازیکنان تیم ملی ایران برای گرامیداشت جان باختگان سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی، با مچ بندهای مشکی وارد زمین شدند.

12 اسفند 1398

والیبال انتخابی المپیک، تمرین فشرده ملی پوشان ایران در سالن مسابقات

تیم ملی والیبال ایران عصر امروز (دوشنبه) تمرین فشرده ای در مجموعه ورزشی شهر جیانگمن برگزار کرد.

7 اسفند 1398

نتایج نمایندگان ایران در هفتمین روز بازی های آسیایی 2018، شاهکار سهراب و سورپرایز رستمی

در هفتمین روز از بازی های آسیایی 2018 نمایندگان ایران در وزنه برداری و کاراته صاحب سه مدال شدند.

6 بهمن 1398