قول داده بودیم بازنده نباشیم، منتظر یک پلی آف مجذوب کننده هستیم

به گزارش وبلاگ دریا، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: اولین بار بود که در این شرایط قرار گرفته بودیم، نمی خواستیم ببازیم، زیرا به خودمان قول داده بودیم که آخرین بازی اصفهان را بازنده از سالن بیرون نرویم.

قول داده بودیم بازنده نباشیم، منتظر یک پلی آف مجذوب کننده هستیم

رحمان محمدی راد، عصر امروز(یکشنبه، 17 بهمن ماه) پس برد 3بر 2 مقابل سایپا، اظهار کرد: در شرایطی قرارگرفته ایم که بازیکنان خسته و نگران هستیم. جایگاه مان برای پلی آف معین شده و انگیزه سازی در بازیکنان برای اینکه بتوانند برترین عملکرد را داشته باشند، سخت است.

وی اضافه نمود: خوشحالم با بازیکنانی کار می کنم که از لحاظ ذهنی به قدری قوی هستند که تقابل با هر تیمی را در ذهنشان قبول نموده و با تمام قدرت در برابرشان بازی می نمایند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: قبل از بازی هم فکر نمی کردم که بازی راحتی داشته باشیم و اگر این تصور را داشتم با ارنج دیگری به زمین می آمدیم.

محمدی راد توضیح داد: در ست اول با اینکه در امتیازات جلو بودیم، اما با دو اشتباه بچگانه نتیجه را واگذار کردیم. بعد از واگذاری دو ست، کوشش کردیم سه ست باقی را با تمام قوا بازی کنیم تا پیروز از زمین خارج شویم.

وی در مورد آغاز مرحله پلی آف، اعلام کرد: در مرحله پلی آف شرایط مساوی برای هر هشت تیم ایجاد شده و در تهران بازی ها به صورت متمرکز برگزار می گردد. نتایجی که تا به امروز در لیگ شاهد بودیم و گواه آن است که همه تیم ها توان برد یکدیگر را دارند و منتظره یک پلی آف مجذوب کننده هستیم.

محمدی راد گفت: امیدوارم بتوانیم زحماتی که تا اینجای کار کشیده ایم را به نتیجه برسانیم و شرایط را مرحله به مرحله برای خود بهتر کنیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با اشاره به مصدومیت میرزاجانپور در طول بازی، توضیح داد: مجتبی میرزاجانپور با گرفتگی عضله ران پا روبرو شد که به نظر می رسد مصدومیت او جدی نباشد، پزشک تیم در حال آنالیز شرایط ایشان است. وی جزو بازیکنانی است که در بازیهای زیادی حضور داشت و این اتفاقات طبیعی است. امیدوارم ایلگری، بازیکن سایپا نیز دچار مشکل جدی نشده باشد.

محمدی راد تاکید نمود: این لیگ، یک لیگ ماراتن گونه است که تازه آغاز شده و فکر می کنم قسمت مهم آن به جای مانده است. سعی می کنیم بازیکنان مان را نگه داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قول داده بودیم بازنده نباشیم، منتظر یک پلی آف مجذوب کننده هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول داده بودیم بازنده نباشیم، منتظر یک پلی آف مجذوب کننده هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید