اختتامیه جشنواره های انتها نامه و کتاب سال دانشجویی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ دریا ، به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، حامد علی اکبرزاده، دبیر بیست وهشتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی و نوزدهمین جشنواره ملی انتها نامه سال با اعلام اینکه مراسم اختتامیه این دو جشنواره 24 آبان برگزار می گردد، گفت: این مراسم در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. در این آئین از چهار اثر برگزیده و 11 اثر شایسته تقدیر در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی به همراه پنج اثر برگزیده و 11 اثر شایسته تقدیر در جشنواره ملی انتها نامه سال تجلیل خواهد شد.

اختتامیه جشنواره های انتها نامه و کتاب سال دانشجویی برگزار می گردد

به گفته رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، در این آئین بعلاوه از دکتر نوش آفرین انصاری به عنوان استاد خادم کتاب و دکتر مهدی گلشنی به عنوان استاد راهنمای برگزیده قدردانی و تجلیل خواهد شد.

علی اکبرزاده اعلام کرد: در بیست وهشتمین دوره جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی، 602 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که کتاب های علوم انسانی با 304 عنوان، بیشترین آثار ارسالی را به خود اختصاص داده و کتاب های حوزه علوم پزشکی و دامپزشکی با 126 عنوان در رده بعدی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد، در نوزدهمین دوره جشنواره ملی خاتمه نامه سال نیز در مجموع 528 اثر به دبیرخانه ارسال شده که از این میان، در بخش اصلی 39 اثر به گروه علوم پزشکی و دامپزشکی، 23 اثر به گروه فنی و مهندسی، 22 اثر به گروه علوم پایه، 12 اثر به گروه کشاورزی و منابع طبیعی، 55 اثر به گروه هنر و معماری و 270 اثر به گروه علوم انسانی اختصاص یافت. بعلاوه در بخش ویژه 62 اثر و در بخش بین الملل 45 اثر دریافت شده است.

دبیر بیست وهشتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی گفت: جشنواره کتاب سال دانشجویی هر ساله همزمان با ایام هفته کتاب و با هدف ایجاد نشاط علمی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور، جلب همکاری و حمایت ناشران حوزه دانشگاهی، چاپ آثار دانشجویی، تقویت بنیه علمی دانشجویان با ارائه آثار مکتوب و حمایت از دانشجویان نوقلم برای فراوری اندیشه های تازه برگزار می گردد.

به گفته وی، این جشنواره از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با حمایت نهادهایی نظیر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می گردد.

دبیر نوزدهمین جشنواره ملی خاتمه نامه سال اظهار کرد: جشنواره ملی خاتمه نامه سال نیز در سال های گذشته با اهداف همانند فراهم آوردن زمینه مناسب برای بروز و ظهور خلاقیت های جوانان و دانشجویان، افزایش انگیزه مطالعه و پژوهش، بهره مندی جامعه از اندیشه ها، آموخته ها و آثار دانشجویی، ترغیب و تشویق دانشجویان به مطالعه و تحقیق برگزار شده و در این دوره نیز تأکید بیشتر بر توجه به نیازهای کشور و کاربردی بودن آثار شرکت کنندگان را در دستور کار قرار داده است.

براساس اعلام روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، آیین اختتامیه بیست وهشتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی و نوزدهمین جشنواره ملی خاتمه نامه سال از ساعت 10 تا 12 با رعایت پروتکل های بهداشتی در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اختتامیه جشنواره های انتها نامه و کتاب سال دانشجویی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه جشنواره های انتها نامه و کتاب سال دانشجویی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید