استعلام آنلاین قیمت بلیط هواپیما

به گزارش وبلاگ دریا، در حال حاضر افراد بسیاری برای خرید بلیط هواپیما در کوتاه ترین زمان به وسیله سایت ایرلاین یا سایت آژانس هواپیمایی اقدام می نمایند. برای اطمینان از خرید مطمئن از سایت، اعتبارسنجی بلیط سفر برای کاربران امری لازم است تا با استعلام آنلاین، مشاهده قیمت بلیط و چاپ بلیط هواپیما در صورت احتیاج از خرید بلیط مطمئن شوید. در این مطلب قصد داریم درباره استعلام آنلاین قیمت بلیط هواپیما و نحوه جستجوی آنلاین بلیط هواپیما صحبت کنیم.

استعلام آنلاین قیمت بلیط هواپیما

جستجوی آنلاین بلیط هواپیما

همانطور که می دانید این روزها سایت های هواپیمایی و ایرلاین های بسیاری در زمینه رزرواسیون و جستجوی آنلاین بلیط هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی به مسافران خدمات آنلاین ارائه می دهند و علاوه بر خرید آسان بلیط در کمترین زمان با استفاده از کارت بانکی به شما این امکان را می دهد تا از انواع بلیط، زمان پرواز و قیمت های ایرلاین تماشا و در زمان موردنظر از ایرلاین مناسب پرواز خود را انتخاب کنید.

هنگام خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی بهتر است ابتدا قوانین سایت و ایرلاین را مطالعه کنید و با اطلاعات کامل اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید. برای خرید بلیط هواپیما مهم ترین نکته نوع بلیط شما یعنی سیستمی یا چارتری بودن بلیط است، چون قوانین پروازهای چارتری با سیستمی فرق دارد. هنگام استعلام آنلاین قیمت بلیط هواپیما به تاریخ و ساعت پرواز دقت کنید، زیرا در صورت انتخاب اشتباه زمان سفر به هیچ عنوان امکان تعویض بلیط وجود ندارد و مجبور می شوید بلیط را کنسل کنید و مجدد رزرو انجام دهید که مشمول قوانین کنسلی خواهید شد.

مشخصات فردی، شماره ملی و رده سنی مسافر را به طور دقیق وارد کنید و حتما به این نکته توجه داشته باشید که بلیط به نام خود شخص صادر می گردد و امکان واگذار کردن بلیط به شخص دیگر وجود ندارد. بعد از خرید بلیط هواپیما حتما فایل قابل چاپ بلیط را دریافت کنید و در صورتی که بلیط شما سیستمی است بلیط را اعتبارسنجی کنید یا از بخش پشتیبانی از صحت صادر شدن بلیط اطمینان کسب کنید. علاوه بر این اطلاعات بلیط به شماره تلفن همراه وارد شده در سایت یا ایمیل کاربر ارسال می گردد که می توانید نسخه دیجیتال یا چاپ شده بلیط را به همراه داشته باشید.

نحوه استعلام آنلاین قیمت بلیط هواپیما

برای استعلام آنلاین قیمت بلیط هواپیما کافی است با مراجعه به سایت ایرلاین یا آژانس مسافرتی و وارد کردن تاریخ و ساعت موردنظر برای سفر از قیمت بلیط هواپیما اطلاعات مورد احتیاج را به دست آورید. چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما را دارید بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی و خرید بلیط هواپیما با استفاده از کارت بانکی، بلیط شما صادر شده و حداکثر بعد از 15 دقیقه بلیط قابل چاپ برای شما ارسال می گردد.

بهتر است برای اطمینان از خرید بلیط هواپیما با وارد کردن اطلاعات از جمله شماره استعلام درج شده در بلیط و کد ملی خود اعتبارسنجی بلیط خود را انجام دهید.

استعلام پرواز سیستمی

توجه داشته باشید که استعلام بلیط هواپیما فقط در پروازهای سیستمی امکان پذیر است و برای این کار بعد از خرید بلیط به وسیله شرکت های هواپیمایی می توانید اقدام به اعتبارسنجی بلیط نمایید.

برای اعتبارسنجی بلیط داخلی با مراجعه به سایت سازمان هواپیمایی کشور و برای اعتبارسنجی بلیط خارجی با مراجعه به سیستم همان شرکت هواپیمایی و وارد کردن مشخصات اقدام به استعلام آنلاین بلیط هواپیما کنید.

استعلام پرواز چارتری

در پروازهای چارتری امکان استعلام بلیط وجود ندارد، به این علت که فهرست مسافران پروازهای چارتری دو ساعت قبل از پرواز ارسال می گردد. اما می توانید با مراجعه به سایتی که بلیط را خریداری نموده اید از قسمت پیگیری نسبت به مشاهده خرید هواپیما خود اقدام کنید. به همین علت بهتر است برای رزرو بلیط هواپیما چارتری از چارترکننده قابل اعتماد با گارانتی بخرید.

مزایای استعلام آنلاین قیمت بلیط هواپیما

امکان استعلام قیمت بلیط هواپیما به صورت 24 ساعته و همزمان از چندین سایت

امکان اطلاع از قیمت تمام ایرلاین ها و مقایسه قیمت ها

به روزرسانی لحظه ای و آنلاین سامانه به طور منظم

در صورت احتیاج استرداد و کنسلی راحت و استرداد آنی مبلغ بلیط حداکثر طی 72 ساعت

تنوع پرواز و انتخاب آسان براساس تاریخ و نوع پرواز

خدمات و پشتیبانی 24 ساعته در صورت بروز مشکل

امکان رزرو بلیط هواپیما با مناسب ترین قیمت از سایت های معتبر

نکات مهم قبل از خرید بلیط آنلاین هواپیما

قبل از هر چیز بهتر است نکات مهم قبل از خرید بلیط آنلاین هواپیما را بدانید تا با اطمینان کامل سفری راحت و بدون دردسر داشته باشید. از جمله مهم ترین نکات در رزرو بلیط هواپیما می توان به موارد زیر اشاره نمود:

هنگام استعلام آنلاین قیمت بلیط هواپیما به ای نماد و نشان های الکترونیکی که به وسیله سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان هواپیمایی کشوری به سایت اعطا می گردد دقت کنید.

اگر قصد خرید بلیط لحظه آخری دارید حتما در هنگام خرید بلیط دقت کافی داشته باشید و بلیط خود را از سایت های معتبر بخرید.

قبل از خرید بلیط هواپیما به منظور اطمینان بیشتر از خرید بلیط، از سایت موردنظر استعلام بگیرید تا در صورت بروز مشکل بتوانید اقدامات قانونی انجام دهید.

بعد از خرید بلیط هواپیما طی 15 دقیقه بلیط قابل چاپ برای شما به شماره تلفن یا نشانی ایمیل وارد شده ارسال می گردد، در صورتی که بلیط ارسال نشد با پشتیبانی تماس بگیرید.

هنگام استعلام آنلاین قیمت بلیط هواپیما و خرید بلیط حتما به نشانی سایت و استفاده از https توجه کنید. این نشانی با امنیت بالای سایت در ارتباط است و امکان هک شدن اطلاعات کاربران را به حداقل می رساند.

در صورت گم شدن بلیط هواپیما می توانید با وارد کردن شماره تلفن همراه و شماره واچر بلیط بار دیگر از بلیط خود پرینت بگیرید.

خرید بلیط هواپیما سیستمی در رده سنی بچه ها و بزرگسالان دارای نرخ های فرق دارد، در حالیکه بلیط هواپیما چارتری برابر است.

حرف آخر درباره استعلام آنلاین قیمت بلیط هواپیما

استفاده از اینترنت برای خرید آنلاین بلیط هواپیما علاوه بر راحت کردن کار به تماشا تفاوت قیمت ها و ساعت و زمان پرواز یاری بسیاری می نماید. اما هنگام جستجوی آنلاین قیمت بلیط هواپیما و خرید بلیط باید دقت کافی داشته باشید تا از سایت معتبر برای استعلام آنلاین قیمت بلیط هواپیما خرید خود را انجام دهید و با رعایت نکات و استعلام بلیط خریداری شده از صحت رزرو بلیط مطمئن شوید.

منبع: الی گشت

به "استعلام آنلاین قیمت بلیط هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعلام آنلاین قیمت بلیط هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید