اسکله بندرپهل از استانداردهای لازم برخوردار نیست

به گزارش وبلاگ دریا، خبرنگاران/هرمزگان رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اسکله بندرپهل از استانداردهای لازم برخوردار نیست و باید ساماندهی گردد.

اسکله بندرپهل از استانداردهای لازم برخوردار نیست

محمدرضا رضایی در بازدید از اسکله بندرپهل شهرستان بندرخمیر ، به رفت و آمد زیاد خودروها در این اسکله اشاره نمود و اضافه کرد: باید متولی مشخصی برای اسکله بندرپهل تعریف گردد.

وی اضافه کرد: بین منطقه آزاد قشم و سازمان بنادر درخصوص این اسکله بلاتکلیفی وجود دارد که باید در نشستی این موضوع آنالیز گردد.

فرماندار شهرستان بندرخمیر نیز گفت: اسکله بندرپهل ظرفیت تخلیه و بارگیری این حجم از خودروها را ندارد.

میرهاشم خواهان اضافه کرد: پیش بینی اسکله فعلی بندرپهل در زمان ساخت آن، برای حدود 150 خودرو بود، اما اکنون روزانه بین دو تا 3 هزار خودرو در این اسکله رفت و آمد می نمایند.

وی با بیان اینکه قبل از شیوع کرونا در بعضی از روزها شمار آن به 24 هزار خودرو هم رسیده است، اظهار کرد: لایروبی، ایمن سازی و ایجاد فضایی دیگر برای تخلیه و بارگیری خودروها در این اسکله لازم است.

خواهان، به تکمیل باند دوم جهت خمیر - بندرعباس اشاره نمود و گفت: با توجه به پیشرفت بیش از 80 درصدی این طرح، باید هرچه سریعتر تکمیل گردد.

وی سرعت بخشیدن در تکمیل مرحله دوم مجتمع بندری خمیر، واگذاری آن به بخش خصوصی، ایجاد پسکرانه و استقرار واحدهای ادارای برای بهره برداری و فعالیت در حوزه بندری این مجتمع را نیز خواهان شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اسکله بندرپهل از استانداردهای لازم برخوردار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکله بندرپهل از استانداردهای لازم برخوردار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید