اعتبار مورد احتیاج برای تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام تامین و تزریق می گردد

به گزارش وبلاگ دریا، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به منظور برطرف مسائل شهرداری های ایران در حوزه های مرتبط با حمل و نقل درون شهری و برون شهری، پسماند و آبیاری فضای سبز اقدام لازم را برنامه ریزی و اجرایی خواهد نمود.

اعتبار مورد احتیاج برای تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام تامین و تزریق می گردد

به گزارش وبلاگ دریا-چهار محال و بختیاری،مهدی جمالی نژاد که به منظور آنالیز مسائل شهری و مسائل عمرانی شهرستان بروجن و لردگان به این 2 شهر ستان از توابع استان چهار محال سفر نموده بود، در نشست آنالیز مسائل شهرداری های شهرستان بروجن تاکید نمود: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برای اجرا، تکمیل و بهره برداری از طرح های کم هزینه و زودبازده محرک در توسعه و جهش شهرهای کشور تسهیلات مورد احتیاج را تامین و پرداخت می نماید.

با هماهنگی مجلس شورای اسلامی در سهیمه قیر شهرداری ها بازنگری خواهد شد

جمالی نژاد با اشاره به کمبود قیر در بسیاری از شهرداری های کشور اضافه نمود: به زودی در نشستی مشترک با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سهمیه قیر شهرداری ها بازنگری و برای برطرف آن چاره اندیشی می گردد.

برنامه ریزی برای حمل و نقل درون شهری و برون شهری

جمالی نژاد توضیح داد: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به منظور برطرف مسائل شهرداری های ایران در حوزه های مرتبط با حمل و نقل درون شهری و برون شهری، پسماند و آبیاری فضای سبز اقدام لازم را برنامه ریزی و اجرایی خواهد نمود.

وی یادآور شد: هم اکنون یاری هایی در قالب تبصره 2 ماده 39، ردیف ماده 58 برای شهرهای زیر 50 هزار نفر جمعیت، ارایه تسهیلات قرض الحسنه ویژه طرح های درآمدزا و مشارکتی و اختصاص ماشین آلات از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به شهرداری های مناطق مختلف ایران انجام می گردد.

پرداخت یک سوم هزینه های خرید ماشین آلات در استان های کمتر برخوردار

وی گفت: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور یک سوم هزینه های خرید ماشین آلات شهرداری ها در استان های کمتر برخوردار مانند چهارمحال و بختیاری را پرداخت می نماید.

اختصاص 10 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح های بازیافت

جمالی نژاد تاکید نمود: این سازمان در سال جاری 10هزار میلیارد ریال به منظور اجرای طرح های بازیافت در کشور به بخشداری ها و شهرداری ها یاری خواهد نمود.

وی با اشاره به مسائل آب در کشور اضافه نمود: درخواست می گردد تا مجلس شورای اسلامی قانونی برای الزام و تشویق شهرداری ها به استفاده از پساب برای توسعه فضای سبز شهری تصویب کند.

آئین نامه استخدامی شهرداری ها در حال تدوین است

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها توضیح داد: هم اکنون آیین نامه استخدامی شهرداری ها در حال تدوین است و به زودی به مجلس شورای اسلامی تقدیم می گردد.

اولویت احداث ساختمان های آتش نشانی در سراسر کشور

وی یادآور شد: احداث ساختمان های آتش نشانی در اولویت برنامه های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور واقع شده است و اعتبار مورد احتیاج برای این طرح ها بر اساس میزان پیشرف فیزیکی اختصاص می یابد.

جمالی نژاد گفت: شهرداران و فعالان مدیریت شهری، خلاقیت در درآمدزایی، جذب سرمایه گذاران و بهره مندی از توان بخش خصوصی را در برنامه های خود قرار دهند.

لازم به ذکر است، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به منظور رسیدگی به مسائل شهرداری های شهرستان های بروجن و لردگان به چهارمحال و بختیاری سفر نموده بود.

منبع: جام جم آنلاین

به "اعتبار مورد احتیاج برای تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام تامین و تزریق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار مورد احتیاج برای تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام تامین و تزریق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید