انتخاب رومیزی مناسب، زینت بخش خانه ها

به گزارش وبلاگ دریا، رومیزی را می توان یکی از مهم ترین منسوجات خانه و از محبوب ترین جزئیات در دکوراسیون دانست. تفاوتی ندارد که چه سبک دکوراسیونی بر خانه شما حاکم است.

رومیزی مناسب برای میز ناهارخوری شیشه ای چیست؟

رومیزی با انواع مختلف طرح های متنوع و جنس های گوناگون می تواند هر چیدمانی را کامل کند و یک اصل مهم در تزئین خانه به حساب آید. بنابراین باید در انتخاب این اکسسوری مهم در خانه حساسیت به خرج دهید و با در نظر گرفتن عوامل مختلف بهترین رومیزی را انتخاب کنید. رومیزی که به اصطلاح سربار فضا نباشد و بتواند فضاهای خالی و بی روح خانه شما به بهترین شکل پر کند.

انتخاب رومیزی مناسب، زینت بخش خانه ها

برای اینکه این اتفاق به درستی بیفتد، باید قبل از هرچیز به جنس میز دقت کنید. میزهای شیشه ای می توانند پذیرای سبک و جنس خاصی از رومیزی باشند. بنابراین اگر قصد خرید رومیزی مناسب برای میز ناهارخوری شیشه ای را دارید، نکات زیر را از دست ندهید.

شکل میز ناهارخوری شیشه ای؛ مهم ترین عامل انتخاب انواع رومیزی

قبل از هرچیز باید بدانید که رومیزی تنها برای پوشاندن بخشی از فضای خانه نیست. بلکه تا حد زیادی جنبه تزئینی دارد و به همین دلیل است که باید بهترین انتخاب را متناسب با هر فضا داشته باشید. مهم ترین نکته ای که باعث می گردد در پی یک شکل یا طرح خاص از رومیزی بگردید، شکل میز ناهارخوری شیشه ای است. با توجه به اینکه در این روزها می توانید انواع رومیزی را در فروشگاه ها ببینید، برای خرید رومیزی شیک و متناسب با خانه خود باید اول به شکل هندسی و مقدار میز توجه کنید.

برای مثال اگر میز شیشه ای شما دایره ای است، رومیزی مربع یا دایره ای کوتاه، جلوه ای زیباتر از رومیزی مستطیل شکل در دکوراسیون خانه شما ایجاد خواهد کرد. همچنین می توانید رومیزی مربعی بلند را انتخاب کنید. به گونه ای که سراسر میز را بپوشاند و از اطراف آویزان گردد. اما با توجه به اینکه میزهای شیشه ای نمایی متفاوت دارند، پیشنهاد ما به شما خرید رومیزی هایی با قطر کمتر است تا بخشی از فضای زیر میز و پایه آن نمایان باشد.

میز ناهارخوری شیشه ای مستطیل شکل می تواند قواعدی متفاوت داشته باشد. از آنجایی که رومیزی نیمه روی میز مستطیل شیشه ای مجذوب کنندهیت کمتری دارد، بهتر است رومیزی را انتخاب کنید که بزرگتر از قطر میز است و کمی از روی میز آویز می گردد. اگر آویز بودن رومیزی را دوست ندارید، به جای رومیزی از رانر روی میز شیشه ای استفاده کنید. بنابراین شکل میز می تواند تصمیم شما را برای خرید تغییر دهد.

بهترین جنس رومیزی میز شیشه ای؛ کدام پوشش برای میز مناسب تر است؟

جنس رومیزی می تواند بر زیبایی و جلوه میز ناهارخوری به ویژه ناهار خوری شیشه ای تاثیرگذار باشد. اما علاوه بر زیبایی، یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید هنگام خرید به آن دقت کنید، جنس رومیزی و کیفیت آن است. موردی که متاسفانه به آن کمتر توجه می گردد و در کنار معیار زیبایی نادیده گرفته می گردد. اما چرا جنس رومیزی برای میز شیشه ای مهم است؟

حقیقت این است که بخشی از کاربرد رومیزی برای میز شیشه ای، جلوگیری از ایجاد خش روی آن است. بنابراین انتخاب پارچه هایی که در آن ها لمه، نخ های زبر و تزئیناتی مانند منجوق بدون آستر به کار رفته، می تواند باعث آسیب رساندن به میز شیشه ای باشد.

بهترین جنس رومیزی می تواند از انواع نخ و پنبه انتخاب گردد. اگرچه هنگام شنیدن نخ و پنبه ممکن است جنس ضخیم کالاهایی مانند حوله تن پوش زنانه و مردانه در فکر شما تداعی گردد. اما بهتر است بدانید که نخ و پنبه استفاده شده در منسوجات خانگی، فشرده می شوند و ضخامت آن با انواع حوله قابل مقایسه نیست. هدف از انتخاب این جنس، نرم بودن و آسیب کمتر به شیشه میز ناهارخوری است.

از طرفی با توجه به اینکه میز ناهارخوری محل اصلی برای صرف غذا است، بیشتر در معرض چربی و آلودگی قرار گرفته است. بنابراین جنس هایی از رومیزی را انتخاب کنید که بافت آن ها به سادگی با شستشو از بین نرود.

زیبایی یا نظافت؟ کدام عامل برای انتخاب رومیزی شیشه ای قوی تر است؟

میز شیشه ای ناهارخوری بیش از دیگر جنس ها نیاز به مراقبت و نظافت مداوم دارد. بنابراین انتخاب رومیزی و رانر تا حدی به مقدار حساسیت شما برمی گردد. برای مثال اگر از پاک کردن مداوم جای انگشت و لکه روی میز شیشه ای تجربه ناخوشایندی دارید، رانر نمی تواند پوشش استانداردی برای میز شیشه ای شما باشد. چراکه به طور کامل میز را نمی پوشاند.

البته اگر به نمای زیبای رانرها و مدل های مدرن آن علاقه دارید، می توانید یک رومیزی نخی نازک و ساده را در زمینه رانر پهن کنید.

انتخاب و خرید رومیزی با کیفیت و تضمینی؛ از معتبرها خرید کنید

خرید منسوجات و کالاهای خانه از انواع اکسسوری و رومیزی تا کالای حمام مانند حوله استخری و دست و صورت، بخشی از ضروری ترین خریدهای خانه به ویژه هنگام خرید جهیزیه هستند. با توجه به اینکه علاوه بر ظاهر مجذوب کننده باید به جنس این لوازم ضروری نیز توجه کنید، بهتر است فروشندگان و عرضه کنندگانی را انتخاب کنید که سابقه فروش خوب و مشتریان راضی و همیشگی دارند.

پیشنهاد ما به شما برای خرید بهترین جنس رومیزی با تنوع ظاهری بالا و همچنین برای خرید دیگر منسوجات خانه، فروشگاه اینترنتی صفاهوم است. این فروشگاه اینترنتی یک عرضه کننده معتبر و قدیمی در این حوزه است و علاوه بر فروش انواع کالای خواب، حمام و اکسسوری های خانه، به شما در چیدمان کمک می کند. برای خرید می توانید وارد سایت صفاهوم شوید یا با شماره 02128423430 تماس بگیرید.

منبع: ایرنا زندگی

به "انتخاب رومیزی مناسب، زینت بخش خانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب رومیزی مناسب، زینت بخش خانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید