اولین خرید مجیدی برای اتحاد کلبا غریبه نیست! ، بازیکن مدنظر سرمربی استقلالی رسماً به تیم اماراتی پیوست

به گزارش وبلاگ دریا، بازیکن 31 ساله و پیشین الظفره به اولین خرید فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء تبدیل شد.

اولین خرید مجیدی برای اتحاد کلبا غریبه نیست! ، بازیکن مدنظر سرمربی استقلالی رسماً به تیم اماراتی پیوست

به گزارش وبلاگ دریا آنلاین، فرهاد مجیدی بعد از تمدید قرارداد خود با اتحاد کلباء امارات مشغول تیم بستن شده است. او فهرست بازیکنان مورد نظر خود را به مدیریت باشگاه ارائه نموده و مدیران اتحاد برای جذب نفرات اقدام می نمایند.

اولین بازیکن جذب شده به اتحاد کلباء یک اماراتی است که فوتبالش را از این تیم آغاز نموده و حالا به نوعی به خانه اول خود برگشته است.

خالد الدرمکی بازیکن 31 ساله الظفره که سال پیش سقوط به دسته اول امارات را تجربه کرد، بعد از توافق با احمدمحمد الذابی نایب رییس باشگاه اتحاد قرارداد رسمی خود را امضا کرد.

او که با نظر سرمربی ایرانی اتحاد کلباء جذب شده اولین خرید این تیم برای فصل تازه محسوب می گردد.

خالد الدرمکی بعد از امضای قرارداد از بازگشت به خانه اول خود ابراز خوشحالی و به این نکته اشاره نمود که از دوران قبلی خود در تیم الظفره تجربه زیادی کسب نموده است و امیدوار است در فصل آینده فوتبال به انگیزه های شخصی و آرزوهای طرفداران ببرها برسد.

لازم به ذکر است؛ اتحاد کلباء پیش از این در جابجایی قراردادهای عمرالخادم، جمال عبدالله، حمید المنصوری و عیسی الحوتی را تمدید نموده و به کار خود در جابجایی ادامه می دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اولین خرید مجیدی برای اتحاد کلبا غریبه نیست! ، بازیکن مدنظر سرمربی استقلالی رسماً به تیم اماراتی پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خرید مجیدی برای اتحاد کلبا غریبه نیست! ، بازیکن مدنظر سرمربی استقلالی رسماً به تیم اماراتی پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید