ایران خودرو دست به کار شد، تغییر در ظاهر یک محصول، عکس

به گزارش وبلاگ دریا، دیجیاتو نوشت: به تازگی تصاویری از هایما S5 منتشر شده است که این خودرو را با جلوپنجره نو نشان می دهد.

ایران خودرو دست به کار شد، تغییر در ظاهر یک محصول، عکس

ایران خودرو از اواسط دهه 1390 و برای رقابت با خودروسازان خصوصی، تصمیم گرفت تا محصولات چینی را نیز به خط فراوری خود اضافه کند. اتومبیل های شاخص چینی ایران خودرو، دو کراس اوور هایما S5 و هایما S7 هستند. هایما S5 یک کراس اوور جمع وجور است، در حالی که هایما S7 کراس اووری کوچک محسوب می گردد. با وجود تغییر چندباره رقبای این دو کراس اوور، ایران خودرو تا به امروز به ارائه چند تغییر کوچک در این خودروها اکتفا نموده است.

  • اتفاق حیرت آوری که در جام جهانی زنان رخ داد

تغییرات هایما S5 در ایران خودرو

هایما S5 از سال 1396 تا به امروز به وسیله ایران خودرو به فراوری می رسد. این خودرو تا به امروز دو تغییر را تجربه نموده است. تغییر نخست مربوط به گیربکس این خودرو می گردد، جایی که شاهد تعویض گیربکس CVT با جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک بودیم. هایما اس 5 تا سال 1400 با گیربکس CVT به فراوری رسید و از آن پس گیربکس شش سرعته اتوماتیک جایگزین جعبه دنده پیشین شد.

اکنون کراس اوور ریزنقش ایران خودرو، دومین تغییر خود را تجربه نموده است. ایران خودرو از این پس هایما S5 را با جلوپنجره نو به بازار می فرستد که شباهت بسیاری به جلوپنجره نو خودروهای چری دارد. به جز تغییر بخش جلوپنجره، هیچ گونه نکته نو دیگری در این کراس اوور مشاهده نمی گردد. حتی طرح کلی جلوپنجره نیز بدون تغییر به جای مانده است. ایران خودرو وعده داده است در آینده، این خودرو تغییرات بیشتری را تجربه کند.

ذکر این نکته لازم است که هر دو محصول مونتاژی ایران خودرو یعنی هایما S5 و هایما S7، یک فیس لیفت را در فاصله سال های 2017 تا 2019 میلادی تجربه نموده اند. هر دو این خودروها اکنون از سبد محصولات هایما خارج شده اند و جای آن ها را کراس اوورهای دیگری پر نموده است. با این حال ایران خودرو همچنان به فراوری این دو کراس اوور با چهره و مشخصات قبلی ادامه می دهد. البته این رویه باعث شده است تا قیمت این دو خودرو مقرون به صرفه تر از رقبای مونتاژی آن ها در بازار ایران باشد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در وبلاگ دریا مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "ایران خودرو دست به کار شد، تغییر در ظاهر یک محصول، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران خودرو دست به کار شد، تغییر در ظاهر یک محصول، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید