خودرو

بزرگترین موتور دنیا با ابعادی باورنکردنی، عکس

گجت نیوز نوشت: وارتسیلا RT-flex96C ساخته شرکت فنلاندی وارتسیلا (Wärtsilä) یکی از بزرگ ترین موتورهای ساخته شده تا به امروز است که بزرگ ترین موتور دیزل پیستونی جهان هم در نظر گرفته می گردد.

8 مهر 1402

به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری 30 ویژه برنامه در کردستان برگزار می شود

ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری 30 ویژه برنامه در کردستان برگزار می شود.

3 مهر 1402

متفاوت ترین محصول تویوتا که با هوش مصنوعی ساخته شده

موسسه تحقیقاتی تویوتا (TRI) اخیرا از یک روش پیشگامانه مولد هوش مصنوعی رونمایی نموده که از آموزش سریع و کارآمد مهارت های پیشرفته و نو به ربات ها خبر می دهد. روز سه شنبه بود که این کمپانی در کنفرانس خبری از این اقدام رونمایی کرد.

1 مهر 1402

نرخ اجاره خودروی خارجی؛ روزانه 28 میلیون تومان!

رنت یا اجاره خودرو به دلایل بسیاری از جمله بالا رفتن قیمت خودرو های وارداتی، رونق زیادی در سال های اخیر داشت. در حال حاضر نرخ اجاره خودروی خارجی در بعضی مدل ها به 28 میلیون تومان هم رسیده است.

27 شهریور 1402

مار بومسلنگ یک آفتاب پرست درمانده در جاده را بلعید

این آفتاب پرست بی پناه مجبور شد در برابر یکی از کشنده ترین و سمی ترین مار های دنیا یعنی بومسلنگ از خود دفاع کند!

26 شهریور 1402

ایران خودرو دست به کار شد، تغییر در ظاهر یک محصول، عکس

دیجیاتو نوشت: به تازگی تصاویری از هایما S5 منتشر شده است که این خودرو را با جلوپنجره نو نشان می دهد.

15 شهریور 1402

جنجال بزرگ بر سر ورود ماشین های شگفت انگیز تسلا به کشور

پس از گذشت چند سال از انتشار خبر ورود چند دستگاه تسلا به یکی از گمرکات کشور، دوباره این خبر پر رنگ شده و جزئیات جدیدی درباره آن مطرح شده است.

12 شهریور 1402

تازه ترین مدل از ماشین آمریکایی مشهور در ایران، عکس

برند آمریکایی بیوک، که برای ایرانیان یادآور خودروهای قدرتمند و کشیده و با کیفیت است، پس از گذشت چندین سال به پیشرفتی بسیار چشمگیر رسیده است.

7 شهریور 1402

عجایب ایران را با این 6 مکان بشناسید

مکان های شگفت انگیز و عجایب ایران بسیار زیاد است و ایران مملو از جاهای دیدنی عجیب و باورنکردنی است که با سفر به این مکان ها می توانید خاطره ای هیجان انگیز برای خود و خانواده تان بسازید.

5 شهریور 1402

شاهکار بی نظیر طراح خودروی ایرانی در چین

آواتر 11 یک SUV کوپه سایز میانه تمام الکتریکی است که بر اساس پلت فرم EP1 ساخته شده است. نسخه دو موتوره در آگوست 2022 و نسخه تک موتوره در مارس 2023 عرضه شد. جدیدترین نسخه هارمونی از نظر طراحی بیرونی و مقدار، اشتراکات زیادی دارد.

2 شهریور 1402

تصاویر ، خطرناک ترین تعقیب و گریز در سینما ، رشوه 40 هزار دلاری برای فیلمبرداری یک سکانس

فیلم ارتباط فرانسوی به داشتن یکی از فوق العاده ترین سکانس های تعقیب و گریز ماشینی در تاریخ سینما مشهور است، اما کارگردان این فیلم ویلیام فریدکین از روش های بسیار غیرمتعارف و حتی کاملا خطرناک برای ثبت آن استفاده کرد.

31 مرداد 1402

این تویوتای شگفت انگیز پرفروش ترین ماشین دنیا است، عکس

گجت نیوز نوشت: تنها خودرویی که پیروز شد در بازه دوازده ماهه سال 2022 به فروش بالاتر از یک میلیون دستگاه دست پیدا کند، تویوتا راو 4 بود که در سال 2022، برای دومین سال متوالی عنوان پرفروش ترین خودروی جهان را از آن خود کرد.

18 مرداد 1402

تصاویر فیدلیتی تازه در راه ایران لو رفت!

اخیراً چری بیان کرد که شاسی بلند جتور X70 Pro را در 28 جولای عرضه خواهد نمود.این مدل در واقع فیس لیفت دیگری از سری X70 است، همراه با تغییرات جزئی در نمای بیرونی و داخلی.

3 مرداد 1402

قیمت محصولات ایرانخودرو امروز شنبه 24 تیر 1402

خبرنگاران- دنا پلاس اتوماتیک امروز شنبه 24 تیر با افت قیمت 15 میلیونی در بازار حضور دارد اما سایر محصولات ایرانخودرو با همان اعداد و ارقام روز پنجشنبه معامله می شوند.

24 تیر 1402

خطر از بیخ گوش تهرانی ها گذشت، گسلی که ری را ویران کرد امروز تهران را لرزاند

صبح امروز زلزله خفیفی تهران را لرزاند، زلزله ای که ناشی از گسل ایوانکی در جنوب شرق تهران بود، اما به گفته یک متخصص زلزله، زمین لرزه های ناشی از این گسل سابقه ویران کردن منطقه ری در تهران را داشته است.

21 تیر 1402

انعقاد قرارداد همکاری همراه اول و سایپا برای اجرای خودرو متصل

همزمان با سومین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی الکامپ، همراه اول و شرکت خودروسازی سایپا برای فراوری خودرو متصل قرارداد همکاری امضا کردند.

7 تیر 1402

پارک گردشگری خانواده در منطقه آزاد اروند احداث می شود

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های واصله، پارک گردشگری خانواده در منطقه آزاد اروند احداث می شود.

7 تیر 1402

چرا کولر ماشین باد گرم می دهد؛ مهمترین دلایل و راه چاره

گجت نیوز نوشت: در گرمای تابستان گاهی باد کولر ماشین گرم است. در ادامه به مهم ترین دلایل باد گرم کولر ماشین می پردازیم و راهکار آنها را توضیح خواهیم داد.

1 تیر 1402

مورد عجیب بازار خودرو؛ اسقاطی های صفرکیلومتر

خبرنگاران- معاینه فنی طبق قانون به خودرو های با سن چهار سال واجب می گردد اما همین الان در بازار دنیایی از خودرو های صفرکیلومتر وجود دارد که موقع خرید آن ها باید نگران کار های مربوط به دریافت معاینه فنی باشیم. با قانونی که فروردین 1400 تصویب شد، مدت زمان...

31 خرداد 1402

جزییات مهم درباره زمان تحویل و مدل خودرو های سامانه یکپارچه فروش خودرو

­مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: به همه متقاضیان، خودروی طرح جوانی جمعیت و خودروی فرسوده در سال 1402 خودرو تخصیص داده شد.

30 خرداد 1402
تعداد: (177)