اینفوگرافیک ، جزئیات مرحله نخست اختصاص سهام عدالت به جاماندگان ، سهام عدالت کی به دست جاماندگان می رسد؟

به گزارش وبلاگ دریا، در بودجه امسال به طور بدیهی و پیش فرض معین بود که هر کسی که الان تحت پوشش نهادهای حمایتی و کمیته امداد و سازمان بهزیستی هست، قطعا جزو دهک های جامانده سهام عدالت محسوب می شود.

اینفوگرافیک ، جزئیات مرحله نخست اختصاص سهام عدالت به جاماندگان ، سهام عدالت کی به دست جاماندگان می رسد؟

به گزارش وبلاگ دریا، سخنگوی کانون سهامداران عدالت در بودجه امسال به طور بدیهی و پیش فرض معین بود که هر کسی که الان تحت پوشش نهادهای حمایتی و کمیته امداد و سازمان بهزیستی هست، قطعا جزو دهک های جامانده سهام عدالت حساب می شود.

اکبر حیدری ادامه داد: مجلس هم در قانون تاکید کرد که با اولویت مشمولان نهادهای حمایتی که سهام عدالت دریافت نکردند، اجرای طرح سهام عدالت برای جاماندگان کلید بخورد. این آمار قطعی است و اطلاعات آنهم استخراج شده است و از طریق این دو نهاد هم به سازمان خصوصی سازی اعلام شده است.

  • اعلام زمان دریافت مرحله دوم پرداخت سود سهام عدالت | جاماندگان چقدر باید صبر کنند؟ ؛ چیزی به نام ثبت نام سهام عدالت نداریم
منبع: همشهری آنلاین

به "اینفوگرافیک ، جزئیات مرحله نخست اختصاص سهام عدالت به جاماندگان ، سهام عدالت کی به دست جاماندگان می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفوگرافیک ، جزئیات مرحله نخست اختصاص سهام عدالت به جاماندگان ، سهام عدالت کی به دست جاماندگان می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید