برخورد قاطعانه با جرائم خشن و سرقت به عنف در اصفهان

به گزارش وبلاگ دریا، دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم خشن و سرقت به عنف در استان اصفهان اطلاع داد.

برخورد قاطعانه با جرائم خشن و سرقت به عنف در اصفهان

سیدمحمد موسویان از برخورد قاطعانه با سرقت های خشن اطلاع داد و گفت: سرقت به عنف و سرقت هایی که با استفاده از سلاح گرم و سرد انجام می شوند، مشمول ماده 279 قانون مجازات اسلامی هستند و محارب شناخته می شوند و برخورد قاطعانه با جرائم خشن در دستور کار قرار داده شد.

او اضافه کرد: در حوزه شهر اصفهان و کل استان شعب ویژه ای به جرائم خشن و سرقت به عنف اختصاص یافت و این شعب ویژه درصورت وقوع این جرائم به شکل قانونی و قاطعانه ای با بانیان آن برخورد خواهد نمود.

دادستان عمومی و انقلاب استان توضیح داد: افرادی که دست به سرقت می زنند و دارای سوءسابقه هستند، خصوصاً سرقت به عنف و با استفاده از سلاح های گرم و سرد، از ارفاق های قانونی و مرخصی محروم شدند و به هیچ عنوان مشمول ارفاق های قانونی و مرخصی نخواهند شد.

او ادامه داد: خوشبختانه سال جاری با استناد به گزارش های رسیده از پلیس آگاهی فراجا، آمار وقوع سرقت ها کاهش یافته و امیدواریم که با اقدامات نو شاهد کاهش چشم گیر سرقت در استان باشیم.

وبلاگ دریا اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برخورد قاطعانه با جرائم خشن و سرقت به عنف در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد قاطعانه با جرائم خشن و سرقت به عنف در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید