بسته الحاقی سایبرپانک 2077 مهر ماه عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ دریا، استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) به تازگی در کنار انتشار تریلری از تاریخ انتشار بسته الحاقی سایبرپانک 2077 با عنوان Phantom Liberty رونمایی نموده است.

بسته الحاقی سایبرپانک 2077 مهر ماه عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

پس از یکی از بدترین عرضه ها در تاریخ بازی های ویدیویی، سایبرپانک 2077 به لطف به روزرسانی های فراوان، شاهد یک تغییر کامل بود و تقریبا تبدیل به آن چیزی شد که قرار بود باشد. این تکامل و بهبود بازی نه تنها بازیکنان بیشتری را جذب کرد، بلکه به برترین فصل مالی استودیوی سازنده یعنی سه ماهه سوم 2022 نیز یاری کرد.

افزایش هواداران بازی استودیوی سازنده را به ادامه توسعه سری سوق داد و یک دنباله و بعلاوه یک بازی تازه را برای آن معرفی کرد. فانتوم لیبرتی در ابتدا در The Game Awards 2022 معرفی گردید و ادریس البا، بازیگر معروف بریتانیایی را به عنوان یک شخصیت اصلی و قابل تعامل معرفی کرد. همانطور که هواداران هیجان زده بودند، سی دی پراجکت رد پس از مدتی در سکوت خبری فرو رفت. با این حال خوشبختانه به نظر می رسد که توسعه در شرایط خوبی است زیرا این بسته انتها تاریخ عرضه دارد.

در جریان رویداد ایکس باکس، کیانو ریوز بار دیگر روی صحنه رفت تا آخرین تریلر بسته را به نوعی معرفی کند. در Phantom Liberty، بازیکنان بار دیگر نقش V، یک سایبورگ مزدور، را بر عهده می گیرند که ماموریتی را برای نجات رئیس جمهور ایالات تازه شروع می نماید. آنچه در ادامه می آید یک فرو رفتن عمیق در داستان پیچیده، جاسوسی و سیاسی است که بالاترین رده های قدرت را با دنیای بی رحمانه مزدوران بازار سیاه مرتبط می نماید. در این میان سولومون رید (Solomon Reed) با بازی ادریس البا احتمالا در این ماموریت به شما یاری خواهد نمود.

بسته الحاقی سایبرپانک 2077 در تاریخ 26 سپتامبر (4 مهر) برای کنسول های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس /اس و رایانه های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. با تایید نهایی تاریخ انتشار، این احتمال وجود دارد که هواداران اطلاعات بیشتری را قبل از عرضه دریافت نمایند. از طرفی با عدم عرضه فانتوم لیبرتی روی پلتفرم های نسل هشتمی، بهبودها و تغییراتی در طراحی بصری و گیم پلی شاهد خواهیم بود. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بسته الحاقی سایبرپانک 2077 مهر ماه عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی سایبرپانک 2077 مهر ماه عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید