ببینید؛ اولین تریلر گیم پلی مورتال کامبت 1 مبارزات خونین بازی را به تصویر می کشد

به گزارش وبلاگ دریا، کمپانی برادران وارنر (Warner Bros. Games) و استودیوی ندررلم (NetherRealm) به تازگی از اولین تریلر گیم پلی بازی مورتال کامبت 1 رونمایی نموده اند.

ببینید؛ اولین تریلر گیم پلی مورتال کامبت 1 مبارزات خونین بازی را به تصویر می کشد

مورتال کامبت 1 در دنیا تازهی اتفاق می افتد که به وسیله خدای آتش، لیو کانگ (Liu Kang)، خلق شده که البته قبل از رسیدن یک تهدید تازه، به طرز عجیبی در صلح به نظر می رسید. به عنوان مثال، به نظر می رسد که رقابت و درگیری دیرینه اسکورپیون و ساب زیرو کنار گذاشته شده است. حال تریلر تازهی از بازی در مراسم Summer Game Fest 2023 منتشر شده که در کنار نمایش بخش هایی از گیم پلی، شخصیت های تازهی را نیز معرفی می نماید.

این تریلر تازه به هواداران نگاهی به سیستم های مختلف گیم پلی بازی، از جمله فتالیتی ها، سیستم شخصیت همراه (Kameo Fighter) و بسیاری موارد دیگر را به هواداران می دهد. سیستم Kameo Fighter در اصل به بازیکنان اجازه می دهد تا شخصیت هایی را در هنگام مبارزه برای یاری فرا خوانند. علاوه بر این، در حالی که بعضی از شخصیت ها فقط جز شخصیت های همراه هستند، بعضی از شخصیت ها در لیست اصلی مبارزان ظاهر می شوند. بعلاوه همانطور که انتظار می رفت، مورتال کامبت 1 مانند هر بازی قبلی این سری خونین و وحشیانه است.

از منظر روایی نیز تریلر نگاهی تازه به چندین مبارز افسانه ایی، همراه با نکاتی در خصوص پیشینه آن ها ارائه می دهد. لیو کانگ با ایجاد یک عصر تازه به خاطر صلح، تاریخ را دوباره شروع نموده است، در حالی که میلینا، خواهر دوقلوی کیتانا و وارث قانونی تاج و تخت اوت ورلد (Outworld)، به یک بیماری مخوف و کشنده مبتلا شده است.

جنگجویان لین کوئی و ساب زیرو در کنار اسکورپیون برای آینده این کلن مبارزه می نمایند و در جایی دیگر ریدن و کونگ لائو برای خانواده و افتخار می جنگند. جانی کیج که بیشتر در پی محبوب ماندن از نظر هوادارانش است، برای غرور خود می جنگد. از طرفی کنشی تاکاهاشی در کوشش برای بازیابی شمشیر سنتو و بازگرداندن نام و اعتبار خانوادگی اش است.

بازی با اولین تریلر خود حضور جانی کیج (Johnny Cage)، میلینا (Mileena)، کونگ لائو (Kung Lao)، ریدن (Raiden)، ساب زیرو (Sub-Zero)، کیتانا (Kitana)، اسکورپیون (Scorpion)، لیو کانگ (Liu Kang) و شنگ سونگ (Shang Tsung) را به نوعی تایید کرد کرد. اکنون این لیست با مجموعه ای از شخصیت های محبوب توسعه یافته است. از مبارزان تازهی که برای بازی تایید شده اند، می توان به سونیا بلید (Sonya Blade)، کینو (Kano)، جکس (Jax)، کنشی (Kenshi)، گورو (Goro) و استرایکر (Stryker) اشاره نمود.

مورتال کامبت 1 قرار است در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر گردد. این بدان معناست که حدودا سه ماه زمان برای استودیوی سازنده جهت بازاریابی به جای مانده است. این می تواند شامل افشای شخصیت های بیشتر، معرفی بسته های مختلف، مکانیک های گیم پلی، تیزرهای داستانی و غیره باشد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ اولین تریلر گیم پلی مورتال کامبت 1 مبارزات خونین بازی را به تصویر می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ اولین تریلر گیم پلی مورتال کامبت 1 مبارزات خونین بازی را به تصویر می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید