تاثیر فیلم باربی بر کفن و دفن!

به گزارش وبلاگ دریا، ایساک ویله گاس اهل اهواچوپان، شهری در السالوادور، که صاحب مرده شوی خانه است، به علت علاقه اش به باربی، تابوت هایی مجهز به آسترهایی از طرح باربی ساخته است.

تاثیر فیلم باربی بر کفن و دفن!

به گزارش خبرآنلاین، صاحب مرده شوی خانه ای در السالوادور آنقدر شیدای باربی است که تابوت های صورتی با آسترهای باربی ساخته است. او می گوید، با وجود این تابوت ها، حتی وقتی کسی که هوادار باربی است فوت کند، می تواند همچنان باربی را با خود داشته باشد!

ایساک ویله گاس، صاحب این مرده شوی خانه، گفته بود که پیش از اکران باربی بخشی از تابوت ها را صورتی رنگ می نموده است اما بعد از اکران این فیلم، علاقه بسیار مردم السالوادور و همینطور خودش به باربی تصمیم گرفته آستر داخلی تابوت ها را منقوش به عکس های باربی کند.

ویله گاس ادامه می دهد، در این مدت کم حداقل 10 عدد از این تابوت ها را فروخته است. البته این موضوع به این معنی نیست که در این مدت 10 نفر فوت نموده اند، بلکه این افراد تابوت را برای آینده خودشان، وقتی فوت کردند، خریده اند. در واقع این تابوت ها را پیش خرید نموده اند.

تابوت های صورتی با آسترهای باربی

تا سال گذشته بیشتر مردم تابوت ها را به رنگ های قهوه ای، سیاه، سفید یا خاکستری می خواستند. اما پارسال یکی از خانواده ها تابوت صورتی خواست تا فرد فوت شده ای را که می گفتند انسان بسیار شادی بوده است در آن دفن نمایند. اکنون بیشتر مردم در پی صورتی و بعلاوه طرح های باربی هستند.

منبع:

nbcnews

منبع: فرارو

به "تاثیر فیلم باربی بر کفن و دفن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر فیلم باربی بر کفن و دفن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید