چند نکته درباره مراسم عروسی بهرام رادان

به گزارش وبلاگ دریا، عصر ایران نوشت: امروز بهرام رادان بخش های از مراسم عروسی خودش را بر روی صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و بعد از رضا گلزار این دومین ازدواج سلبریتی هاست که به شکل وسیعی در فضای مجازی منعکس می گردد.

چند نکته درباره مراسم عروسی بهرام رادان

طبیعتا هر کسی آزاد است چگونه زندگی کند، چگونه عروسی کند و چگونه عروسی خود را بازتاب دهد، اما یک نکته در این وسط بسیار قابل تامل است علی الخصوص برای سلبریتی ها یا افراد مشهوری، چون بهرام رادان، رضا گلزار و ...

یک زمانی افراد مشهور به شدت مراقبت می کردند تا از مراسم خصوصی آن ها مانند عروسی، جشن تولد و ... هیچ گونه عکس یا فیلمی منتشر نگردد و الان دقیقا برعکس خودشان مثل بهرام رادان یا رضا گلزار تمام سعیشان بر این است که در بیشترین ظرفیت ممکن دیده گردد، چه اتفاقی اتفاق افتاده است؟

واقع گرایانه باید گفت تمام این اتفاقات یک نمایش تبلیغاتی است و برای تمام این تصویر ها و اتفاقات یک تیمی وجود دارد که به فکر خودش است و از این راه اهداف خود را پیش می برد؛ حال از آن برند لباس گرفته تا سالن زیبایی، هتل، شرکت آژانس هوایی و ... آن ها به فکر تبلیغ کسب و کار خودشان هستند و برای چنین اتفاقی چه چیزی بهتر از عروسی افراد مشهوری مانند بهرام رادان یا گلزار و ...

در نگاه مالی یک برد - برد برای هر دو طرف است هم برای فرد مشهور که یک عروسی خاص برگزار می نماید و هم برای تمام آن اسپانسر ها که خدماتی که ارائه می دهند را تبلیغ می نمایند.

نمونه های خارجی هم بسیار زیاد است که مراسم عروسی خود را بسیار پر خرج برگزار نموده اند، مانند عروسی کیم کارداشیان و کریس هامفریز (خرج عروسی 10 میلیون دلار)، جورج و امل کلونی (خرج عروسی 4.6 میلیون دلار)، پریانکا چوپرا و نیک جوناس (خرج عروسی 3 میلیون دلار)، تام کروز و کیتی هولمز (خرج عروسی 3 میلیون دلار) سوفیا ورگارا و جو منگنیلو (3 میلیون دلار) و ...

البته باید به اتفاقات جالبی هم در کنار همین عروسی های گران قیمت اشاره نمود مثلا سوفیا ورگارا و جو منگنیلو از مهمانان خود خواسته بودند به جای دادن کادو های عروسی گران قیمت به آن ها، به دو بیمارستان بچه ها پول اهدا نمایند.

یا جورج کلونی و امل همسرش هم نخستین تصاویر رسمی مراسم ازدواج خود را به قیمتی نجومی به چند رسانه فروختند و بعداً پول حاصل از آن را به خیریه ها اهدا کردند.

یا جنیفر آنیستون و برد پیت برای مراسم عروسی خود که در سال 2000 برگزار گردید، حدود یک میلیون دلار خرج کردند که یکی از پرهزینه ترین مراسم های عروسی در میان سلبریتی ها در آن دهه محسوب می شد. جدا از تزئینات و غذا های ویژه مراسم، بیشتر هزینه عروسی صرف تأمین امنیت آن شده بود. این زوج مشهور همه کوشش خود را به کار بستند تا کسی بدون اجازه وارد مراسم نگردد و از آن عکسبرداری نکند.

بهرحال آنچه که اهمیت دارد این است که هر زوجی بنابر امکانات و توان مالی، روحیات و شخصیت خود تصمیم می گیرند که چگونه مراسم عروسی داشته باشند.

در خصوص سلبریتی های ایرانی هم همین قضیه صدق می نماید آن ها دوست دارند چنین مراسمی بگیرند و اتفاقا نباید به شکلی منفی و یا سلبی به آن نگاه کرد بهر حال هر کسی اختیار زندگی خود را دارد.

در شرایط کنونی و با توجه به فشار مالی، تورم و ... و تاثیرات آن بر زندگی اکثریت مردم ایران توانایی چنین مراسم عروسی گرفتنی فقط برای افراد بسیار بسیار کمی وجود دارد و مخاطب مدام مقایسه می نماید که تا به چه میزان چنین اتفاقی از واقعیت زندگی او دور است.

این هم واقعیتی غیرقابل انکار از زندگی امروزه است. البته در طرف مقابل کسانی هم، چون زینب موسوی کمدین معروف خالق امپراطور کوزوکو هم وجود دارند که همین شب گذشته فیلم و عکس از مراسم عروسی خود منتشر کرد که مانند زندگی بسیاری از افراد جامعه بود.

در زمان های نه چندان دور، در همین کشور اگر کسی یک میوه یا یک خوردنی خاص می خرید آنرا در دستمالی می گذاشت تا دیده نگردد چرا که شاید کسی آن را ببیند و دلش بخواهد، ولی توان خرید آن را نداشته باشد، تغییرات این گونه اتفاق افتاده است.

بهر روی، بهرام رادان و رضا گلزار انتخابشان این بوده که در این زمانه چنین تصویری از خود را در جامعه منتشر نمایند که به مانند رویا و خیال برای بسیاری از افراد جامعه است.

منبع: فرارو

به "چند نکته درباره مراسم عروسی بهرام رادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند نکته درباره مراسم عروسی بهرام رادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید