راهنمای خرید ظرف غذا و نوشیدنی (مخصوص دانش آموزان و دانشجویان)

به گزارش وبلاگ دریا، کمتر از یک ماه دیگر تا بازگشایی مدارس و دانشگاه ها زمان به جای مانده و همه در فکر خرید وسایل مخصوص مدرسه هستند. فرقی ندارد در خانه یک کودک پیش دبستانی و دبستانی دارید یا یک دانشجو، به هر حال فصلِ خرید لوازم التحریر و لوازم مختلف مخصوص تحصیل است. یک دسته از وسایلی که خیلی مهم هستند اما ممکن است زیاد به خرید آن ها فکر نکرده باشید ظرف غذا و نوشیدنی است.

راهنمای خرید ظرف غذا و نوشیدنی (مخصوص دانش آموزان و دانشجویان)

وقتی قرار است حداقل نصف روز را در فضای آموزشی بگذرانید مطمئنا نیاز به مصرف غذا، میان وعده و نوشیدنی پیدا می کنید. پس بهتر است به لیست خرید شهریور ماه چند ظرف غذا، لیوان و قمقمه هم اضافه کنید. در این مطلب از وبلاگ دریا مگ می خواهیم به شما بگوییم برای هر مقطع تحصیلی خرید چه ظرف هایی مناسب تر هستند.

خرید ظرف غذا مخصوص مهدکودک و پیش دبستانی

اگر قرار است فرزندتان به مهدکودک یا پیش دبستانی برود باید حتما چند ظرف مناسب برای غذا، میان وعده و میوه برای او تهیه کنید. بهتر است این ظرف ها از جنس شیشه، فلز یا پلاستیک درجه یک و با کیفیت باشند تا از سلامت غذایی که قرار است چند ساعت در آن بماند مطمئن باشید. همچنین بهتر است ظرف هایی را انتخاب کنید که همراه خودشان قاشق و چنگال مخصوص دارند. با این انتخاب هم دیگر لازم نیست قاشق و چنگال را همراه با ظرف ها بسته بندی کنید و هم از بی خطر بودن چنگال در زمان استفاده مطمئن خواهید بود. چون معمولا قاشق و چنگال های همراه ظرف از جنس فلزی نیستند.

لیوان یکی دیگر از آن وسایلی است که حتما باید برای فرزندتان تهیه کنید. برای خرید لیوان بهتر است حتما سلیقه کودک را در نظر بگیرید و حتما در زمان انتخاب، از او کمک بگیرید. وقتی کودکتان لیوانش را دوست داشته باشد با اشتیاق بیشتری آب می نوشد و خیالتان بابت هیدراته ماندن بدن او راحت خواهد بود. پیشنهاد ما به شما خرید یک لیوان تاشو همراه با لیوان اصلی است. فرزند شما می تواند این لیوان را در جیب لباسش بگذارد تا هر وقت در حین بازی تشنه شد، بتواند در لیوان خودش آب بنوشد.

خرید ظرف غذا مخصوص مدرسه

بچه ها در مدرسه نیازی به همراه داشتن غذا ندارند، اما باید به میزان کافی میان وعده های مغذی و مفید داشته باشند تا بدن و ذهنشان همیشه آماده یادگیری باشد. پس باید به سراغ آن مدل از ظرف های نگهدارنده غذا بروید که چند تکه است و می تواند تنقلات مختلفی را در خود جای دهد. همچنین ظرف های مخصوص ساندویچ هم گزینه مناسبی برای خرید است چون از سالم ماندن تغذیه فرزندتان در کیف او راحت می ماند. همچنین با استفاده از این ظرف ها از تولید زباله های پلاستیکی جلوگیری می کنید.

در مدرسه علاوه بر لیوان آب خوری شخصی که باید همراه فرزندتان باشد، داشتن یک قمقمه مناسب از واجبات است. صبح ها می توانید قمقمه را برای او پر از آبمیوه تازه کنید تا در مسیر مدرسه یا زنگ تفریح اول بنوشد. همچنین او می تواند در زنگ های تفریح قمقمه را پر از آب کند تا در صورت تشنه شدن در طول برگزاری کلاس، با خیالی آسوده آب بنوشد و نیازی به بیرون رفتن از کلاس نداشته باشد. در زمان خرید قمقمه حتما اولویت تان خرید قمقمه های فلاسکی باشد. اگر این مدل در دسترس نبود قمقمه های پلاستیکی ساخته شده از مواد درجه یک را انتخاب کنید. بهتر است قمقمه حتما نی هم داشته باشد تا نوشیدن آب از آن آسان تر باشد.

خرید ظرف غذا مخصوص دانشگاه

وقتی حرف از غذا خوردن در دانشگاه به میان می آید همه به یاد سلف دانشگاه، سینی های مخصوص غذا و برنامه غذایی می افتند. پس می توان گفت که شما برای دانشگاه نیاز به هیچ ظرف غذایی ندارید. اما اگر اهل خوردن غذاهای خانگی هستید و دوست ندارید غذاهای سلف دانشگاه، فست فودها و رستواران ها را بخورید به شما پیشنهادی می کنیم یک ظرف غذای خاص بخرید تا در طول تمام سال های دانشگاه همراهتان باشد.

ظرف نگهدارنده غذای شیائومی، مانند دیگر محصولاتش، ویژگی های منحصربه فردی دارد که می تواند شما را حسابی شیفته خود کند. از فولاد ضدزنگ ساخته شده و این یعنی نه تنها با رطوبت آسیب نمی بیند، بلکه بسیار هم مقاوم است و یک عمر برایتان کار می کند. این ظرف غذای عالی و زیبا می تواند غذای شما را گرم کند. پس لازم نیست حتما غذاهای برای دانشگاه غذاهای سرد به همراه ببرید.

وسیله دیگری که یک دانشجو به آن نیاز دارد، تراول ماگ است. یک تراول ماگ زیبا، خوش دست و سبک که بتواند چندین ساعت قهوه و چای را گرم نگه دارد. ما قبلا در وبلاگ دریا مگ نوشته ایم که چرا همه باید یک تراول ماگ داشته باشند. اما اگر بخواهیم به مهم ترین دلایل آن اشاره کنیم باید به محافظت از طبیعت و حفظ دمای مناسب نوشیدنی اشاره کنیم. در زمان خرید تراول ماگ به حتما به مدت زمانی که می تواند دمای نوشیدنی شما را حفظ کند دقت کنید. همچنین باید توچه داشته که به راحتی در دست جای بگیرید و نگه داشتن آن آسان باشد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید ظرف غذا و نوشیدنی (مخصوص دانش آموزان و دانشجویان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید ظرف غذا و نوشیدنی (مخصوص دانش آموزان و دانشجویان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید