تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران منوط به ابلاغ دستور از سوی ستاد مدیریت بیماری کروناست

به گزارش وبلاگ دریا، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد: برابر مصوبات ستاد مدیریت بیمارى کرونا در مورد فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومى پایتخت تصمیم گیری خواهیم کرد.

تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران منوط به ابلاغ دستور از سوی ستاد مدیریت بیماری کروناست

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ دریا، یوسف حجت با بیان اینکه پیشنهاد تعطیلى ناوگان حمل و نقل عمومى شهر شامل مترو و اتوبوس فردا در ستاد مدیریت بیمارى کرونا بررسى و درخصوص نحوه فعالیت آن تصمیم گیرى خواهد شد توضیح داد: شهردارى تهران بر اساس مصوبات این ستاد در مورد تعطیلى ناوگان عموم شهر عمل خواهد نمود و تا به امروز مصوبه اى مبنى بر تعطیلى ناوگان حمل و نقل عمومى تهران به شهردارى تهران ابلاغ نشده است.

وى تاکید نمود: در حال حاضر فعالیت خط 5 متروی پایتخت محدود شده و توقف اعزام قطار ها از ایستگاه کرج تا هشتگرد نیز اجرا شده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران یادآور شد: باید تمامى ابعاد تعطیلى ناوگان حمل و نقل عمومى شهر تهران سنجیده گردد، زیرا در حال حاضر مشاغلى هستند که تعطیل نشده و کارکنان آن احتیاج دارند تا با استفاده از این ناوگان به محل کارشان مراجعه نمایند. از همین رو چنانچه حمل و نقل عمومى تعطیل گردد ممکن است برخى از شاغلان که ضروری است در محل کار خود حضور یابند و امکان استفاده از خودروى شخصى ندارند با مشکل روبرو شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران منوط به ابلاغ دستور از سوی ستاد مدیریت بیماری کروناست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران منوط به ابلاغ دستور از سوی ستاد مدیریت بیماری کروناست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید