تمرکز مجیدی روی روزهای سرنوشت ساز، استقلال هیچ فهرست خریدی ندارد

به گزارش وبلاگ دریا، در حالی که هنوز 7 هفته به انتها رقابتهای لیگ بیست و یکم باقی است و آبی پوشان تهران با 54 امتیاز در صدر جدول این مسابقات قرار دارند، از مدتی قبل نام یکسری بازیکن در فضای مجازی تحت عنوان خریدهای تازه استقلال مطرح می گردد که عمدتاً هم نام بعضی بازیکن بزرگ و به خصوص بازیکنانی که در گذشته پیراهن این تیم را بر تن داشته اند در این فهرست ها به چشم می خورد تا مقدار باورپذیری آن افزایش پیدا کند.

تمرکز مجیدی روی روزهای سرنوشت ساز، استقلال هیچ فهرست خریدی ندارد

این فهرست ها در حالی در بعضی رسانه ها و به خصوص فضای مجازی دست به دست می گردد که در حال حاضر نام هیچ بازیکن تازهی برای خرید فصل آینده در این باشگاه مطرح نیست و مجیدی تمام تمرکز خود را برای موفقیت در دیدارهای به جای مانده از این فصل گذاشته است.

کاملاً بدیهی است تیمی که نزدیک به یک فصل بدون شکست و با کسب برترین نتایج در آستانه کسب قهرمانی قرار گرفته است، همه تمرکز کادر فنی آن برای بازی های به جای مانده تا سرانجام فصل باشد و هیچ نگاهی به خرید بازیکن تازه برای فصل آینده و جابجایی نداشته باشد. این انتشار این قبیل اخبار بیشتر می تواند باب ایجاد کسب مخاطب و فالوور و یا ایجاد حاشیه برای این تیم باشد.

شاگردان فرهاد مجیدی در هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر میزبان پیکان هستند و این بازی در حالی برگزار می گردد که استقلال با 54 امتیاز در صدر و پیکان با 32 امتیاز در رده هفتم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تمرکز مجیدی روی روزهای سرنوشت ساز، استقلال هیچ فهرست خریدی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرکز مجیدی روی روزهای سرنوشت ساز، استقلال هیچ فهرست خریدی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید