خانه لوکس هدیه کیم جونگ اون به بانوی صورتی

به گزارش وبلاگ دریا، ری، چون هی مجری رسانه دولتی کره شمالی یکی از مشهورترین صدا های آن کشور که در چندین دهه گذشته رویداد های مهم کره شمالی از جمله آزمایش های هسته ای و موشکی تا مرگ رهبر پیشین را با شور و احساس اعلام نموده به تازگی از کیم جونگ اون رهبر آن کشور هدیه ای دریافت نموده است.

خانه لوکس هدیه کیم جونگ اون به بانوی صورتی

به گزارش وبلاگ دریا به نقل از آسوشیتدپرس، این مجری تلویزیونی که در خارج از کره شمالی به علت لباس های سنتی و درخشان اش لقب بانوی صورتی را گرفته روز پنجشنبه یک خانه لوکس را از کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به عنوان هدیه دریافت کرد. کیم با حضور در خانه از او خواست که با قدرت صدای حکمرانی حزب کارگران و شخص او باشد و به کار خود ادامه دهد.

کارشناسان می گویند کیم در کوشش است تا حمایت از خود را در میان نخبگان کره شمالی تقویت کند چرا که کشور با مسائل ناشی از شیوع کرونا و بن بست دیپلماسی دست و پنجه نرم می نماید.

خبرگزاری مرکزی کره با اعلام این خبر افزوده است: کیم گفته که این صداقت حزب است که چیزی به منظور دریغ نکردن برای گنجینه های کشور مانند ری، چون هی ندارد فردی که بیش از 50 سال از زمان دختری خود را به عنوان گوینده انقلابی برای حزب کار نموده است. کیم ابراز امیدواری کرد که این مجری تلویزیونی مانند یک سخنگوی حزب با قدرت به کار خود در سلامت کامل ادامه دهد.

کیم اخیرا با ری در یک منطقه مسکونی تازه ساخته شده در کنار رودخانه که در پیونگ یانگ افتتاح شد دیدار کرد. خبرگزاری دولتی کره شمالی اعلام نموده خانه های آن منطقه به ری و سایر افرادی که خدمات برجسته ای به دولت کره شمالی ارائه نموده اند تحویل داده شده اند.

آدینه صد و دهمین سالگرد تولد کیم ایل سونگ بنیانگذار حکومت کره شمالی و پدربزرگ کیم جونگ اون است. این مهم ترین سالگرد در کره شمالی است. حکومت کره شمالی از زمان تاسیس در سال 1948 میلادی به طور متوالی به وسیله سه نسل از اعضای خاندان کیم اداره می گردد. منطقه مسکونی نو جایی است که تا دهه 1970 میلادی اقامتگاه رسمی کیم ایل سونگ در آن قرار داشت.

مون سونگ موک تحلیلگر موسسه تحقیقاتی استراتژی ملی کره مستقر در سئول می گوید: کیم جونگ اون با دادن خانه به کسانی که به او وفادار بوده اند میخواهد خاندان خود و اتحاد داخلی نخبگان را تقویت کند. ری، چون هی نمونه بارزی از چنین افرادی است که به شدت آزمایش های اتمی و موشکی او را تبلیغ نموده و به عنوان نوعی شیپورچی برای او عمل نموده است.

خبرگزاری ها اعلام نموده اند که کیم به اطراف خانه ری نگاه کرد و یک قدم نامشخص برداشت تا از هر گونه ناراحتی در حین بالا و پایین رفتن از پله ها جلوگیری کند.

ری که حدود 79 سال سن دارد گفته است که احساس می نماید خانه نوش مانند یک هتل است و تمام اعضای خانواده اش تمام شب را برای قدردانی عمیق به خاطر خیرخواهی حزب بیدار ماندند.

منبع: فرارو

به "خانه لوکس هدیه کیم جونگ اون به بانوی صورتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه لوکس هدیه کیم جونگ اون به بانوی صورتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید