خبرنگاران برق 37 روستای سیلزده لرستان قطع است

به گزارش وبلاگ دریا، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: در حال حاضر برق 27 روستای معمولان و پلدختر و 10 روستا در سایر نقاط سیلزده استان قطع است.

خبرنگاران برق 37 روستای سیلزده لرستان قطع است

فریدون خودنیا روز چهارشنبه در گفت و گو با وبلاگ دریا افزود: با توجه به قطع راه ارتباطی این روستاها اطلاعات کاملی از میزان خسارت وارده در دست نیست و تا زمانی که راه دسترسی ایجاد نشود امکان برقراری مجدد شبکه های برق وجود ندارد.

وی با بیان اینکه کارکنان شرکت برق در برخی نقاط به صورت پیاده، راهی روستاهای سیلزده شده اند گفت: علاوه بر پلدختر، شبکه برق 10 روستا در دلفان، کوهدشت و الیگودرز به دلیل شدت بارندگی ها قطع است.

وی شرح داد: روز گذشته نیز به دلیل ریزش یک باب ساختتمان مسکونی در پلدختر، برق نقاطی از این شهر قطع شد که با اقدام شرکت توزیع نیروی برق استان وصل شده و به حالت پایدار رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: با توجه به شدت بارش ها و تاثیرپذیری شبکه، برق ضلع غربی شهر پلدختر قطع شد که با اقدامات اورژانسی مشکل رفع و اکنون وصل شده است.

خودنیا افزود: در حال حاضر برق تمامی مناطق استان از جمله پلدختر و معمولان در شرایط پایدار می باشد که اکیپ ها بصورت آماده باش در مناطق حساس مستقر هستند و آمادگی لازم در راستای رفع مسائل احتمالی وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب، 120 تیم امدادی شرکت توزیع برق استان در حالت آماده باش هستند و اجناس مورد نیاز در انبارهای پلدختر، دورود، ویسیان، معمولان ذخیره شده است.

خودنیا گفت: پس از سیل فروردین ماه اقدامات بازسازی شبکه های برق به صورت استاندارد انجام و بسیاری از شبکه ها از کنار و جهت رودخانه ها دور شده اند که انتظار می رود با این اقدام مشکل خاصی در سیل اخیر ایجاد نشود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برق 37 روستای سیلزده لرستان قطع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برق 37 روستای سیلزده لرستان قطع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید