خبرنگاران نویدکیا: بازیکنانم در نیمه دوم فوق العاده کار کردند

به گزارش وبلاگ دریا، اصفهان-خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازیکنانم در نیمه دوم ملاقات مقابل پرسپولیس، بازی خوبی انجام دادند و فوق العاده کار کردند.

خبرنگاران نویدکیا: بازیکنانم در نیمه دوم فوق العاده کار کردند

به گزارش وبلاگ دریا، مُحرم نویدکیا، شامگاه یکشنبه در نشست خبری مجازی اضافه کرد: هر 2 تیم بازی پایاپایی را در نیمه نخست ارائه کردند اما تیم ما نسبت به ملاقاتهای گذشته اش خیلی سرحال نبود.

وی یادآور شد: وقتی تیم های اول و دوم لیگ برتر بازی دارند، طبیعی است که فشار آن روی بازیکنان، کادر فنی و داوران زیاد است.

نویدکیا گفت: در نیمه نخست، بازی سرحالی را انجام ندادیم و در نیمه دوم از نظر ایجاد موقعیت، بازی فرایند معمولی داشت با این حال از لحاظ دوندگی و درگیری های داخل زمین، بازی سنگینی بود.

وی گفت: تیم ما تا وقتی گل نخورده بود، معمولی بازی می کرد اما بعد از دریافت گل با ارائه یک بازی خوب، فرصت های زیادی خلق کرد و حتی یکی دو صحنه مشکوک به نفع ما رُخ داد که به اعتقاد کارشناسان، پنالتی بود.

سرمربی سپاهان توضیح داد: بعد از دریافت گل، بخوبی به فرایند بازی برگشتیم و با موقعیت سازی، از فضاها استفاده کردیم و به گل رسیدیم و بازی فوق العاده خوبی انحام دادیم.

وی اضافه کرد: ملاقات امشب از لحاظ موقعیت سازی، بازی زیبای نبود اما از لحاظ دوندگی و بازی فیزیکی، سنگین بود.

نویدکیا با اشاره به حضور طرفداران و همراهی اتوبوس حامل بازیکنان تیم سپاهان تا استادیوم نقش دنیا گفت: بارها به طرفداران گفته ایم که با اقدام شما، ما مسیر20 دقیقه ای تا

استادیوم را 70 دقیقه طی می کنیم که برای تیم سپاهان خیلی سخت و سنگین است .

سرمربی تیم سپاهان اصفهان از هوداران تیمش خواست تا صرفا در ورودی هتل ابراز احساسات نمایند و اجازه دهند تا اتوبوس حامل بازیکنان این تیم سرِ وقت به استادیوم برسد.

وی بعلاوه گفت: با اینکه پرسپولیس یکی از برترین تیم های ایران است اما متوجه شدم که از روی نیمکت به بازیکنان این تیم می گفتند که خودشان را روی زمین بیفنمایند که این امر برای کسب یک یا سه امتیاز یک بازی، فاجعه بار است.

به گزارش وبلاگ دریا؛ ملاقات تیم های سپاهان و پرسپولیس از هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت 20:25 دقیقه در استادیوم نقش دنیا اصفهان برگزار گردید که در انتها، این ملاقات مجذوب کننده و تماشایی با تساوی یک بر یک به انتها رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نویدکیا: بازیکنانم در نیمه دوم فوق العاده کار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نویدکیا: بازیکنانم در نیمه دوم فوق العاده کار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید