خبرنگاران پلیس راهور در اعمال محدودیت های کرونایی تردد خودروها با رانندگان تعارف ندارد

به گزارش وبلاگ دریا، زنجان - خبرنگاران - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان گفت: ماموران پلیس راهور این شهرستان زنجان در اعمال قانون محدودیت های کرونایی تردد خودروها با رانندگان تعارف ندارند.

خبرنگاران پلیس راهور در اعمال محدودیت های کرونایی تردد خودروها با رانندگان تعارف ندارد

سرهنگ مجید باقری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ دریا اضافه نمود: رانندگان خاطی خودروهای پلاک غیربومی یقین بدانند در صورت بی توجهی به اعمال محدودیت های کرونایی، بر اساس قانون و مقررات با آنان رفتار خواهد شد و هیچ اغماضی نسبت به تخلف آنان در کار نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان متخلف علاوه بر جریمه پنج میلیون و 100 هزار ریال به مبدا بازگشت داده خواهند شد، ادامه داد: در صورت اصرار از سوی رانندگان خودروی دارای پلاک غیربومی برای ورد به شهر و نیز پلاک های بومی برای خروج از شهر، خودرو آنان از سوی پلیس توقیف و به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان گفت: بهتر است رانندگانی که قصد ورود و یا خروج از شهر دارند با عوامل پلیس راه و راهور، همکاری بهتر و بیشتری داشته باشند تا مشمول جریمه و برخوردهای دیگر قانونی نشوند.

باقری شرح داد: از ساعت 12 ظهر دوشنبه، تمامی ورودی و خروجی های شهر زنجان از سوی پلیس راهور شهرستان زنجان به دقت رصد و کنترل می شود و از رانندگان انتظار می رود در این برهه از زمان بیشتر از روزهای عادی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تن بدهند.

وی اضافه نمود: از عموم مردم انتظار می رود در این روزهایی کرونایی از هرگونه سفر درون و برون شهری به جد خودداری کنند چراکه خطر ابتلا به این بیماری منحوس در کمین افراد است و کوچکترین بی توجهی و بی مبالاتی به دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی می تواند خطرات جانی به همراه داشته باشد.

باقری با تاکید بر اینکه همه باید خطرات ویروس کرونا را باور داشته باشند و با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی، علاوه بر حفظ سلامت خود، کادر درمان را نیز در برابر این ویروس منحوس یاری و حمایت کنند، شرح داد: تا ظهر دیروز /سه شنبه/ رانندگان 45 دستگاه خودرو پلاک غیربومی جریمه و قریب 500 خودرو نیز به مبدا بازگشت داده شدند.

وی گفت: متاسفانه برخی رانندگان و شهروندان هیچ توجهی به این بیماری مهلک و کشنده ندارند و وجود ترافیک سنگین در برخی از خیابان های سطح شهر زنجان، منظره خوبی نیست و جای نگرانی دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پلیس راهور در اعمال محدودیت های کرونایی تردد خودروها با رانندگان تعارف ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلیس راهور در اعمال محدودیت های کرونایی تردد خودروها با رانندگان تعارف ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید