خط کشی بیش از 100 کیلومتر از راه ها در شهرستان خلخال

به گزارش وبلاگ دریا، رئیس اداره راهداری خلخال گفت: سال جاری بیش از 100کیلومتر از راه های بین شهری و روستایی این شهرستان خط کشی می گردد.

خط کشی بیش از 100 کیلومتر از راه ها در شهرستان خلخال

معروف خسروی گفت: از آغاز عملیات اجرایی خط کشی جاده ای شهرستان تا به امروز 20 کیلومتر پوشش خط کشی شده و کوشش می کنیم تا زمان آغاز بارش برف و باران و آغاز فصل سرما اندازه خط کشی راه های خلخال به 100 کیلومتر برسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال با بیان اینکه در حال حاضر برای خط کشی هر کیلومتر از محورهای مواصلاتی بین شهری و یا روستایی این شهرستان 200 میلیون ریال اعتبار هزینه می گردد ، می گوید: بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای عملیات خط کشی ،ایمن سازی و ارتقای سطح ایمن سازی و آشکارسازی راه های مواصلاتی شهرستان اعتبار مورد احتیاج است که این اعتبار از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تامین خواهد شد.

خسروی بعلاوه به لزوم خط کشی چندین باره راه های منتهی به استان گیلان در طول فصول مختلف سال اشاره نمود و گفت: 2 جاده ارتباطی خلخال به پونل و بعلاوه خلخال به اسالم به دلیل وجود مه دایمی در سطح جاده و بارندگی های مدام احتیاج به خط کشی چند باره دارند و بیشترین هزینه های خط کشی و نگهداری راه در این جهتها هزینه می گردد.

او با بیان اهمیت وجود خط کشی برای راهنمایی رانندگان در زمان مه آلود بودن جاده ها می گوید: خط کشی مانع از وقوع حوادث برخورد خودروها از مقابل با هم دیگر و یا انحراف آنان از جهت و واژگونی و پرت شدن به دره های اطراف راه های کوهستانی خلخال می گردد.

خسروی گفت: سال جاری 46 کیلومتر از راه های ارتباطی روستایی این شهرستان زیر پوشش آسفالت می رود که از آغاز عملیات اجرایی طرح های آسفالت راه روستایی تا به امروز 60 درصد از این امر محقق شده است.

وبلاگ دریا اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خط کشی بیش از 100 کیلومتر از راه ها در شهرستان خلخال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط کشی بیش از 100 کیلومتر از راه ها در شهرستان خلخال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید