دستمزد دلاری جراحان در بیمارستان های خصوصی ، در همین تهران بابت یک عمل 5 هزار دلار می گیرند ، همین کارها را می کنیم که پزشک ما مهاجرت می نماید

به گزارش وبلاگ دریا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با انتقاد از تعرفه های غیرواقعی در حوزه پزشکی گفت: همین کارها را می کنیم که پزشک ما مهاجرت می نماید.

دستمزد دلاری جراحان در بیمارستان های خصوصی ، در همین تهران بابت یک عمل 5 هزار دلار می گیرند ، همین کارها را می کنیم که پزشک ما مهاجرت می نماید

به گزارش وبلاگ دریا،حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در واکنش به هجمه هایی که نسبت به جامعه پزشکی صورت می گیرد، گفت: پزشک ما برای انجام یک عمل در خارج از کشور بین 3 تا 5 هزار دلار می گیرد. ما می خواهیم خیلی کمتر از این ارقام را بدهیم، برای ما سقف مشخص می نمایند.

وی با اشاره به هزینه های عمل جراحی در بخش دولتی اضافه نمود: انجام عمل قلب در مرکز قلب تهران برای بیمار 2 میلیون تومان تمام می گردد در صورتی که همین عمل تا 150 میلیون تومان در خارج از بخش دولتی آب می خورد.

  • ویزیت نو پزشکان در سال 1402 چقدر شد؟ | فهرست نرخ ها در بخش های خصوصی، دولتی و خیریه | ویزیت زیر 7 ساله ها 20 درصد گران تر از بزرگ ترها

قناعتی ادامه داد: پزشک ما با انجام عمل قلب در بخش دولتی حداقل 40 تا 50 میلیون تومان به نفع بیمار و نظام سلامت کشور یاری می نماید و هنگامی که می خواهیم بابت 400 عمل جراحی که انجام داده است کارانه ای با تعرفه معمول بدهیم، دست ما بسته است و بیشتر از 120 میلیون نمی توانیم بدهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار کرد: همین پزشک در خارج از بخش دولتی برای یک عمل جراحی 100 میلیون می گیرد. پس چگونه توقع داریم در بخش دولتی بماند.

قناعتی گفت: در همین تهران هستند جراحانی که بابت یک عمل 5 هزار دلار می گیرند.

وی با گلایه از تعرفه هایی که منطقی نیست، اضافه نمود: همین کارها را می کنیم که پزشک ما مهاجرت می نماید.

منبع: همشهری آنلاین

به "دستمزد دلاری جراحان در بیمارستان های خصوصی ، در همین تهران بابت یک عمل 5 هزار دلار می گیرند ، همین کارها را می کنیم که پزشک ما مهاجرت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستمزد دلاری جراحان در بیمارستان های خصوصی ، در همین تهران بابت یک عمل 5 هزار دلار می گیرند ، همین کارها را می کنیم که پزشک ما مهاجرت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید