دلایل قانع کننده برای سفر زمستانی به میامی

به گزارش وبلاگ دریا، میامی شهری کاملا توریستی است که در جنوب شرقی استان فلوریدا آمریکا واقع شده و شبیه به صحنه ای است برای به نمایش گذاشتن هنر، زیبایی و هرآنچه که برای جذب بازدید کنندگان نیاز است.

دلایل قانع کننده برای سفر زمستانی به میامی

نمایشگاه هنر بازل می تواند تنها یکی از دلایلی قوی برای سفر به میامی در ماه های آینده باشد. هر سال در اوایل ماه دسامبر، این شهر ساحلی زیبا میزبان یکی از نمایشگاه های بین المللی هنر است که در سال های اخیر با استقبال خوبی روبرو شده است. اما حتی اگر نتوانستید برنامه ای برای سفر به میامی در ماه دسامبر تدارک ببینید، اصلا ناراحت نشوید، زیرا این شهر با وجود سالن های غذای هیجان انگیز و هتل های جدیدی که به تازگی در آن راه اندازی شده، هنوز هم دارای مجذوب کنندهیت های فراوانی برای برنامه ریزی یک سفر زمستانی است.

خود را در صحنه جهانی هنر غوطه ور کنید

در هفته اول ماه دسامبر در میامی بیش از ده ها نمایشگاه هنری برگزار می شود. در میان این نمایشگاه ها، مهم ترین رویداد، نمایشگاه هنری بازل (Art Basel Miami Beach) است که از تاریخ 6 تا 9 دسامبر 2018 در مرکز کنوانسیون میامی برگزار شده که بیش از 200 گالری هنری مدرن و معاصر در آن به نمایش گذاشته می شود. اما در این شهر مجذوب کننده چیز های فراوانی برای کشف کردن وجود دارد. نمایشگاه هنر زمینی (CONTEXT Art Miami) یکی دیگر از نمایشگاه های معروف و پرطرفدار است که از تاریخ 4 تا 9 دسامبر در مرکز شهر میامی برگزار شده و هنرمندان مشهوری نیز در آن شرکت می کنند. نمایشگاه هنر آبی (Aqua Art Miami) نیز یکی دیگر از نمایشگاه های مجذوب کننده است که از تاریخ 5 دسامبر در هتل Aqua در ساحل جنوبی میامی برگزار می شود.

حضور در بزرگ ترین نمایشگاه بنکسی

اگر هفته های اول ماه دسامبر برای حضور در نمایشگاه های پر طرفدار را از دست دادید، اصلا نگران نشوید؛ زیرا هنوز یک نمایشگاه هیجان انگیز دیگر در راه است. نمایشگاه بنکسی، نمایشگاهی است که در محله ای کوچک در میامی برگزار شده و آثار بنکسی، نقاش گرافیتی مشهور در آن به نمایش گذاشته می شود. بلیط نمایشگاه را می توانید مقابل درب ورودی تهیه کنید، اما پیشنهاد ما این است که به صورت اینترنتی بلیط را رزرو کنید تا هم در صف های طولانی نمانید و هم احتمال تمام شدن بلیط شما را آزرده خاطر نکند. اگر حس می کنید تهیه بلیط 30 دلاری کمی گران است، بهتر است بدانید که مبلغی از آن برای موسسات خیریه در نظر گرفته شده است.

در هتل Life House میامی اقامت داشته باشید

هتل Life House که قرار است به تازگی در میامی افتتاح شود، دارای طرح های منحصر به فردی است. تخت های موجود در اتاق هتل ها، شبیه به تخت پادشاه و ملکه ها است که به صورت یک تخته یا چند تخته موجود است. هزینه اقامت در این هتل حدود 149 دلار یا کمتر است. هتل Life House قرار است یک هتل زنجیره ای باشد که یکی از پروژه های آن نیز در اواخر سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

بازدید از باغ جادویی در شب

Fairchild Tropical Botanic نام باغ گیاه شناسی معروف میامی است که دارای بهترین مجموعه از گیاهان کمیاب است. در این باغ جادویی شما می توانید مجموعه ای از نخل های نادر، سرخس و ارکیده ها را ببنید. این نمایشگاه خاص هم برای بچه ها و هم برای بزرگ سالان به یک اندازه مجذوب کننده و لذت بخش است. این باغ شبیه به سر زمین عجایب است که گیاهان موجود در آن شما را جادو خواهد کرد، پس بازدید از آن را هرگز از قلم نیاندازید.

غذا خوردن در یکی از سالن ها ناب غذا خوری میامی را امتحان کنید

در اوایل سال 2018 رستورانی با نام La Centrale، الهام گرفته از طرح های ایتالیایی در میامی افتتاح شد که سر و صدای زیادی به پا کرد. در این رستوران، پنج رستوران مجزای دیگر وجود دارد که هر یک غذا های منحصر به فرد خود را ارائه می دهند. یعنی شما با هر طبع و سلیقه غذایی وارد این رستوران شوید، راضی باز خواهید گشت. البته در میامی سالن ها غذا خوری بسیاری وجود دارد که از غذا خوردن در آن ها قطعا لذت خواهید برد.

منبع: کجارو / afar.com

به "دلایل قانع کننده برای سفر زمستانی به میامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل قانع کننده برای سفر زمستانی به میامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید