سرقت به شیوه جدید؛ مرد 34 ساله چطور از زنان زورگیری می کرد؟

به گزارش وبلاگ دریا، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دزد جوانی که با وعده استخدام در کارآگاه طلاسازی، از بانوان متقاضی کار سرقت می کرد، اطلاع داد.

سرقت به شیوه جدید؛ مرد 34 ساله چطور از زنان زورگیری می کرد؟

به گزارش وبلاگ دریا به نقل از مهر، سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری در تشریح این خبر گفت: ساعت 15:45 شانزدهم دی سال گذشته زنی به کلانتری 110 شهدا مراجعه کرد و گفت در میدان شهدا سوار یک دستگاه خودرو ساینا سفید رنگ شده که راننده خودرو پس از طی مسافتی با تهدید سلاح سرد طلاهای وی را به ارزش 10 میلیون تومان به سرقت برده و او را در محدوده نازی آباد از خودرو بیرون انداخته و متواری شده است.

وی اعلام کرد: پرونده پس از ثبت اظهارات اولیه شاکی به وسیله شعبه اول دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

کارآگاه اختیاری ادامه داد: شاکی برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه ششم دعوت شد و گفت: در فضای مجازی به دنبال کار بودم که با فردی به نام رامین آشنا شدم. او به من گفت کارگاه طلاسازی دارد و پیشنهاد کار در کارگاه را داد. بعدش شانزدهم دی در میدان شهدا با من قرار گذاشت تا من را به کارگاه طلاسازی ببرد. بعد از آن که سوار خودرو ساینای او شدم، گفت برای صرف نهار به یک رستوران در نازی آباد برویم که در بین راه با تهدید سلاح سرد، طلاهایم را به زور از من گرفت و من را از خودرو بیرون انداخت.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان با هدایت شاکی به محل سوار و پیاده شدن وی اعزام و در تحقیقات میدانی پیروز شدند متهم 34 ساله که فاقد سابقه کیفری بود را شناسایی نمایند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که تصویر متهم مورد تایید شاکی نهاده شد، افزود: در شاخه ای دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که خودرو ساینا متعلق به پدر متهم است و دزد در انجام سرقت از آن استفاده نموده است.

وی گفت: با سرنخ های به دست آمده، کارآگاهان توانستند متهم را روز 26 فروردین سال جاری دستگیر نمایند. متهم که ابتدا منکر ارتکاب جرم بود، پس از مواجهه حضوری و شناسایی دقیق از سوی شاکی، ناچار لب به اعتراف گشود و صرفاً به انجام همین یک فقره سرقت معترف و منکر هرگونه سرقت مشابه دیگری شد. در ادامه کارآگاهان با آنالیز پرونده های مشابه در سطح کشور پیروز به شناسایی 3 مال باخته دیگر شدند که متهم با همین شیوه از آنها هم سرقت نموده بود.

سرهنگ اختیاری اظهار کرد: متهم به 4 فقره سرقت اعتراف کرد و گفت که به وسیله فضای مجازی با خانم هایی که دنبال کار می گشتند، آشنا می شد، خودش را مالک کارگاه طلاسازی معرفی می کرد و به آنها قول کار در کارگاه طلا سازی می داد.

این مقام انتظامی گفت: متهم با توجه به اقرار صریح به 4 فقره سرقت، با قرار تامین مناسب از سوی دادیار محترم شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران روانه زندان شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "سرقت به شیوه جدید؛ مرد 34 ساله چطور از زنان زورگیری می کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت به شیوه جدید؛ مرد 34 ساله چطور از زنان زورگیری می کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید