شرط الاهلی امارات برای رفتن نوراللهی به پرسپولیس

به گزارش وبلاگ دریا، پس از اتمام لیگ بیستم، احمد نوراللهی درحالی پرسپولیس و ایران را به مقصد شباب الاهلی ترک کرد که جعفر سمیعی در دفتر باشگاه با او قرار دیدار و تمدید قرارداد گذاشته بود!

شرط الاهلی امارات برای رفتن نوراللهی به پرسپولیس

هافبک ملی پوش پرسپولیس خاتمه تصمیم خودش را گرفت و روز سه شنبه 26 مرداد در امارات با شباب الاهلی قراردادی بست که مطابق آن برای سال اول یک میلیون و صد هزار دلار دستمزد می گیرد.

بعضی منابع ایرانی ارزش قرارداد او را یک میلیون و دویست هزار دلار و یک سایت اماراتی رقم دریافتی سال اول او را با تمام افزودنی های احتمالی یک میلیون و سیصد هزار دلار ذکر نموده بودند، اما به گفته یک منبع مطلع که از ابتدا در جریان مذاکره مدیر برنامه نو او با مدیران شباب الاهلی قرار داشته است، احمد نوراللهی مبلغ یک میلیون و صد هزار دلار با باشگاه اماراتی قرارداد بسته که این مبلغ در سال دوم به یک میلیون و 400 هزار دلار می رسد.

فصل جاری به شکلی عجیب برای او پیش رفت. در حالی که نوراللهی بعد از سال ها منع حضور بازیکنان ایرانی در لیگ امارات راهی این کشور شد، عملکردی سینوسی داشت و ابتدا پیروز نبود، بعد از آن چند هفته پیروز نشان داد و درنهایت رفته رفته شرایط نامناسبی را تجربه کرد. احمد نوراللهی، اما در لیگ قهرمانان آسیا در 6 مسابقه تیمش فقط 152 دقیقه بازی کرد که آماری نومید کننده برای یک هافبک ملی پوش محسوب می گردد.

عجیب آن که این بازیکن در ملاقات برابر برگشت با فولاد خوزستان نماینده کشورمان حتی از فهرست تیمش هم خارج شده و یک دقیقه فرصت بازی پیدا نکرد! این درحافهرست که احمد نوراللهی ظاهرا در فهرست مازاد شباب الاهلی قرار گرفته و فصل آینده جایی در تفکرات مهدی علی سرمربی ایرانی الاصل این تیم نخواهد داشت.

حالا شنیده می گردد احمد نوراللهی برای بازگشت چراغ سبز نشان داده، اما مدیربرنامه هایش به باشگاه پرسپولیس گفته که باید 200 هزار دلار غرامت به تیم اماراتی برای صدور رضایتنامه پرداخت گردد! به عبارت بهتر شرایط امروز احمد نوراللهی مشابه شرایط رامین رضاییان در نیم فصل اول لیگ ستارگان قطر شده است. رامین رضاییان نیز ابتدا به باشگاه پرسپولیس اعلام نمود باید 500 هزار دلار به الدحیل پرداخت کند، اما پس از مخالفت سرخپوشان خودش رضایتنامه اش را از قطری ها گرفت و به ایران بازگشت.

آنچه معین و بدیهی است وقتی باشگاهی بازیکن تحت قراردادش را نخواهد سعی می نماید به تیم های دیگری قرض بدهد، اما شباب الاهلی چنین تصمیمی ندارد چرا که هیچ باشگاه دیگری در این کشور بازیکن خارجی سکونشین را نمی خواهد! بنابراین باشگاه شباب الاهلی برای فرار از تعهد یک میلیون و 400 هزار دلاری چاره ای ندارد مگر اینکه پس از توافق با احمد نوراللهی رضایت او برای جدایی را جلب کند. اینکه 200 هزار دلار به چه درد تیم متمول شباب الاهلی می خورد سئوالی است که جوابی برای آن نمی توان پیدا کرد!

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "شرط الاهلی امارات برای رفتن نوراللهی به پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط الاهلی امارات برای رفتن نوراللهی به پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید