گل محمدی: عشق مردم به پرسپولیس را نمی توان خرید ، مربیگری در بزرگترین باشگاه آسیا باعث افتخارم است

به گزارش وبلاگ دریا، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است عشق و علاقه ای که مردم به تیم دارند را نمی توان با چیزی عوض کرد و آن را خرید.

گل محمدی: عشق مردم به پرسپولیس را نمی توان خرید ، مربیگری در بزرگترین باشگاه آسیا باعث افتخارم است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ دریا، به نقل از کانال فوتبال در قطر، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با FIFA TV در خصوص سرمربیگری پرسپولیس گفت: بخش زیادی از مردم ایران، پرسپولیسی هستند و این باعث افتخار خود من است که برای این مردم کار و تلاش می کنم.

وی اضافه کرد: در بزرگترین باشگاه آسیا مربیگری می کنم و این افتخار بزرگی است و امیدوارم مثمر ثمر باشم. واقعاً من و تمام همکارانم از جان مایه می گذاریم برای اینکه باعث افتخار و سربلندی پرسپولیس باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره هواداران این تیم گفت: کار کردن در این تیم، واقعاً هم سخت و هم لذتبخش است. برای مردمی کار می کنید و زحمت می کشید که عاشق دریافت جام و کسب افتخار هستند، عاشقانه این تیم را دوست دارند، با این تیم زندگی می کنند، به این تیم عشق می ورزند و این واقعاً ارزشمند است.

گل محمدی گفت: با هیچ قیمتی نمی توان اینها را خرید و این عشق و علاقه ای که مردم به تیم دارند را با چیزی نمی توان عوض کرد. امیدوارم بتوانم خدمت گذار باشم و بتوانم باعث خوشحالی بیشتر هواداران باشم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گل محمدی: عشق مردم به پرسپولیس را نمی توان خرید ، مربیگری در بزرگترین باشگاه آسیا باعث افتخارم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: عشق مردم به پرسپولیس را نمی توان خرید ، مربیگری در بزرگترین باشگاه آسیا باعث افتخارم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید