شش ماه عقب ماندگی سرنوشت فیلمهایی که به اکران نرسند

به گزارش وبلاگ دریا، با توجه به حواشی به وجود آمده در مورد اکران نوروزی و نرسیدن نسخه نهایی بعضی فیلمها، مرتضی شایسته سخنگو شورا صنفی نمایش اعلام کرد: فیلمهای منتخب نوروز اگر نسخه نهایی را در تاریخ مشخص شده تحویل ندهند 6ماه از نوبت اکران جا می مانند.

شش ماه عقب ماندگی سرنوشت فیلمهایی که به اکران نرسند

مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش که پیشتر در حاشیه اکران نشدن فیلمهای ویژه اکران نوروز گفته بود: این فیلمها نسخه نهایی خود را تحویل نداده اند در گفتگو با خبرنگار فرهنگی وبلاگ دریا، ضمن تاکید بر فرصت فیلمهای منتخب تا 20 اسفند برای تحویل نسخه نهایی؛ شرح داد: اگر فیلمهای انتخاب شده نسخه نهایی فیلم خود را تا موعد مقرر تحویل شورا ندهند. حتما 6 ماه ازنوبت نمایش عقب خواهند ماند و شورا در مورد جایگزینی فیلمهای در صف انتظار تصمیم خواهد گرفت.

وی همچنین در مورد فرایند افزایش قیمت سینماها شرح داد: اینکه رده بندی سینماها برچه اساس انجام می گیرد، نکته ای است که پیشتر اداره کل ارزشیابی وزارت ارشاد به این موضوع پرداخته و لیستی از سینماهای پردیس کشور،ممتاز وغیره در اختیار وزارت ارشاد هست که خود سینما دار ها در جریان آن هستند و افزایشهای اعلامی باید حتما براساس همان لیست صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شش ماه عقب ماندگی سرنوشت فیلمهایی که به اکران نرسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش ماه عقب ماندگی سرنوشت فیلمهایی که به اکران نرسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید