طرح تشدید نظارت بر رستوران های بین راهی در قزوین اجرا می شود

به گزارش وبلاگ دریا، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: هم زمان با آغاز موج جدید مسافرت های تابستانی، طرح تشدید نظارت بر رستوران های بین راهی در قزوین اجرا می شود.

طرح تشدید نظارت بر رستوران های بین راهی در قزوین اجرا می شود

سعید اسکویی در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ دریا در قزوین، گفت: نظارت بر نحوه خدمات رسانی رستوران های بین راهی در هفته آخر تابستان، هم زمان با آغاز موج جدید سفرها، توسط مأموران بهداشت استان قزوین انجام می شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با اشاره به اینکه نحوه خدمات رسانی رستوران های بین راهی به مسافران، توسط مأموران بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین کنترل، بازید و نظارت می شود، شرح داد: در راستای افزایش ایمنی و سلامت غذای رستوران ها، مأموران اداره بهداشت، از رستوران های بین راهی استان قزوین به صورت سرزده بازدید کرده و در صورت مشاهده تخلف با خاطیان برخورد می شود.

وی با بیان اینکه مردم نباید از مواد غذایی مانده در فصل گرما استفاده کنند، مطرح کرد: غذایی که بیش از 24 ساعت در دمای بیرون از یخچال مانده نباید مصرف شود، چرا که احتمال آلودگی و مسمومیت غذایی وجود دارد و سلامت افراد را تهدید می کند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با اشاره به اینکه مردم استان و مسافران در مصرف آب در بوستان ها و جاهایی که از سالم بودن آب آشامیدی اطمینان ندارند، نباید استفاده کنند، اظهار کرد: در صورتی که از سالم بودن آب آشامیدنی در جایی مطمئن نیستند باید از آب های معدنی بسته بندی شده بهداشتی استفاده کنند.

اسکویی با اشاره به اینکه توجه به نکات بهداشتی و ایمنی برای افزایش سطح سلامت در استان قزوین علاوه بر نظارت مسئولان نیازمند توجه خود مردم نیز هست، اظهار داشت: در صورتی که مردم به مورد مشکوک بهداشتی در جایی برخوردند که ممکن است سلامت عمومی جامعه را به خطر بیندازند، می توانند با ما تماس بگیرند.

وی افزود: شماره تماس 33670110 مربوط به مرکز بهداشت محیط شهید بلندیان استان قزوین بوده و مسافران می توانند به طور مستقیم از این طریق با واحد بهداشت ارتباط برقرار کرده و مسائل و نکات خود را بیان کنند.

ع

منبع: تسنیم

به "طرح تشدید نظارت بر رستوران های بین راهی در قزوین اجرا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تشدید نظارت بر رستوران های بین راهی در قزوین اجرا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید