طلسم 10 ساله کشتی با قهرمانی در دنیا می شکند؟

به گزارش وبلاگ دریا، سال گذشته تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در مسابقات رده سنی بزرگسالان دنیا رتبه های دوم و چهارم را به دست آورده و 2 سال قبل هم در مسابقات دنیای بزرگسالان صاحب رتبه های دوم و سوم شدیم.

طلسم 10 ساله کشتی با قهرمانی در دنیا می شکند؟

تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد کشورمان در رده بزرگسالان سالهاست صاحب عنوان قهرمانی در مسابقات دنیای نشده است و حالا بعد از 10 سالی که از اخرین قهرمانی در آزاد و 9 سالی که از تنها قهرمانی ما در فرنگی گذشته است می توانیم امیدوار باشیم که بتوانی طلسم قهرمانی را در 2 رشته آزاد و فرنگی شکسته و در این مسابقات قهرمان شویم.

تیم ملی کشتی آزاد ما امروز بیشتر از همواره پتانسیل قهرمانی را در مسابقات دنیای دارد، حضور رحمان عموزاد، کامران قاسمپور، حسن یزدانی و امیرحسین زارع که قبلا قهرمان دنیا شده اند و رضا اطری، امیرمحمدیزدانی، یونس امامی، محمد نخودی و مجتبی گلیج که مدال آور دنیای هستند، می تواند ما را به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات دنیای امیدوار کند.

غیبت روسیه در مسابقات امتیازی و حضور 9 مدال اور دنیای در کنار افت ترکیب آمریکا ناشی از غیبت گیلمان، جی دن کاکس و جوردن باروز باعث شده است که تیم ملی کشتی کشورمان بیشتر از همواره به قهرمانی در مسابقات کشتی قهرمانی دنیا بعد از 10 سال اندیشه کند.

منبع: فرارو

به "طلسم 10 ساله کشتی با قهرمانی در دنیا می شکند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلسم 10 ساله کشتی با قهرمانی در دنیا می شکند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید