پربازدیدترین کشورهای آمریکای لاتین کدامند؟

به گزارش وبلاگ دریا، آمریکای لاتین پس از منطقه ها آمریکای شمالی، اتحادیه اروپا و شمال شرق آسیا چهارمین ناحیه پربازدید گردشگری لیست ما است. صنعت گردشگری و سفری آمریکای لاتین در حدود 400 میلیارد دلار به فراوری ناخالص داخلی این منطقه یاری نموده است.

پربازدیدترین کشورهای آمریکای لاتین کدامند؟

از جمله عواملی که موجب پیشرفت گردشگری اینجا شده است می توان به قیمت ها و هزینه های مناسب، هتل های لوکس و مدرن و برنامه های تفریحی گسترده اشاره نمود. بعضی از برترین سواحل دنیا در آمریکای لاتین و در شهرهای ریو دو ژانیرو و پونتا کانا واقع شده که هر ساله در زمستان تعداد بسیاری از گردشگران اروپایی و آمریکای شمالی را به سمت خود جذب می نماید. در ادامه با چند مورد از پربازدیدترین کشورهای آمریکای لاتین آشنا خواهیم شد.

مکزیک

مکزیک یکی از محبوب ترین منطقه ها گردشگری دنیا و هم دومین کشور پربازدید کل قاره آمریکا پس از آمریکا است. عمده معروفیت مکزیک به علت داشتن مکان های تاریخی مانند مخروبه بناهای اقوام مایا، سواحل زیبا، شهرهای مستعمراتی، جاذبه های طبیعی و جشنواره های فرهنگی است. مرکز این کشور، یعنی مکزیکو سیتی هم با داشتن اهرام ماه و خورشید، مراکز خرید و فروشگاه های عظیم و عمومی از جمله شهرهای پربازدید این ناحیه است. بعضی از منطقه ها گردشگری طبیعی این کشور عبارت اند از: جنگل های El Cielo Biosphere، شهر دورانگو، کوه های Pinacate Peaks و خلیج کالیفرنیا. بیشتر گردشگران مکزیک، از کشور آمریکا می آیند. دیگر بازدیدکنندگان مکزیک اهل کشورهایی مثل بریتانیا، کانادا، کلمبیا، اسپانیا و برزیل هستند. در سال 2015، مکزیک 32.09 میلیون گردشگر بین المللی داشته است.

برزیل

برزیل گستره عظیمی از تفریحات مختلف را برای گردشگران تدراک دیده است. طبیعت این کشور بسیار زیبا بوده و مکانی برای آسودگی و لذت بردن است. کوپاکابانا که ساحلی در جنوب ریو دو ژانیرو است، به خاطر پلاژ 4 کیلومتری اش معروفیت دارد و محلی مناسب برای آفتاب گرفتن است. مکان هایی مانند جنگل های سرسبز آمازون، آبشار ایگواسو و جشنواره کارناوال مختص عاشقان طبیعت است. بناهای فوق العاده و متعدد برزیل مانند Edificio Copan، برج پاناروما و ساختمان های مستعمراتی هم از جمله جاذبه های گردشگری این کشور محسوب می شوند. برزیل در سال 2015، حدوداً 6.31 میلیون گردشگر داشت که عمدتاً از کشورهای آرژانتین، آمریکا، شیلی، پاراگوئه، فرانسه و آلمان بودند. عمده گردشگران خارجی برزیل همیشه از منطقه آمریکای جنوبی راهی این کشور می شوند.

آرژانتین

شرایط آب و هوایی بسیار متنوع و هم وجود شگفتی هایی مانند کوه آکونکاگوا، رودخانه پلاتا، آبشار ایگواسو و دشت های سرسبز آرژانتین تنها بخشی از هزاران جاذبه گردشگری این کشور محسوب می گردد. وجود فرهنگ غنی و زیرساخت های پیشرفته آرژانتین مانند جاده های مدرن و هتل های زیبا، این کشور را به یکی از جاذبه های گردشگری مهم آمریکای لاتین تبدیل نموده است. از جمله جاذبه هایی که مورد توجه گردشگران این کشور است می توان به منظره ها زیبای رشته کوه های آند، دریای آرژانتین، جنگل های استوایی یونگا و جنگل سرد Andrea Pentagon اشاره نمود. آرژانتین در سال 2015، پذیرای 5.74 میلیون گردشگر بین المللی بود که عمدتاً از برزیل، بولیوی، شیلی، آمریکا، چین، اسپانیا، بریتانیا، روسیه و بلژیک به این کشور آمده بودند.

توسعه های در حال اجرا بخش گردشگری آمریکای لاتین

تمامی کشورهای ناحیه آمریکای لاتین که در این لیست حاضر بودند، بیش از 2 میلیون گردشگر بین المللی در سال 2015 داشته اند. بیشتر این کشورها برای توسعه و پیشرفت صنعت گردشگری به نام یک منبع مالی مهم، اقداماتی جدی انجام داده اند. بهبود شرایط زیرساخت ها و بازاریابی خوب این کشورها در بازارهای بین المللی موجب پیشرفت صنعت گردشگری منطقه ها مذکور شده است.

منبع: کجارو / worldatlas.com

به "پربازدیدترین کشورهای آمریکای لاتین کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پربازدیدترین کشورهای آمریکای لاتین کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید