عمر خودرو در آمریکا چند سال است؟

به گزارش وبلاگ دریا، انتظار می رود که میانگین سن خودرو در سال آینده کاهش یابد زیرا افزایش در دسترس بودن و تقاضای تازه باعث افزایش فروش خودروهای تازه به بالای 14.5 میلیون در سال 2023 می گردد.

عمر خودرو در آمریکا چند سال است؟

مصرف کنندگان آمریکایی وسایل نقلیه را به طور میانه 12.5 سال نگه می دارند.

به گزارش ایسنا، بر اساس یک مطالعه تازه، آمریکایی ها در واپسین روزهای همه گیری کووید- 19، وسایل نقلیه موتور احتراقی خود را برای مدت طولانی تری نگه می دارند.

بر اساس مطالعه اس اندپی گلوبال، میانگین سنی خودروها و کامیون های سبک ایالات متحده در امسال به رکورد 12.5 سال رسید که نشان دهنده تأثیر محدودیت های عرضه بر موجودی های فروشندگان خودروهای تازه در سال 2022 و بعلاوه کاهش تقاضای مصرف کننده به علت افزایش تورم و نرخ های بهره بالاتر است.

نتایج تحقیقات نشان داد که انتظار می رود که میانگین سن خودرو در سال آینده کاهش یابد زیرا افزایش در دسترس بودن و تقاضای تازه باعث افزایش فروش خودروهای تازه به بالای 14.5 میلیون در سال 2023 می گردد.

میانگین سنی وسایل نقلیه الکتریکی در ایالات متحده در واقع به 3.6 سال کاهش یافته است که اندکی نسبت به 3.7 سال در سال 2022 کاهش یافته است و این رقم از سال 2017 بین 3 تا 4 سال در نوسان بوده است.

منبع: عصر ایران

به "عمر خودرو در آمریکا چند سال است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمر خودرو در آمریکا چند سال است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید