عملیات اجرایی پروژه پل معلق داریان هنوز شروع نشده است

به گزارش وبلاگ دریا، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، عملیات اجرایی پروژه پل معلق داریان هنوز شروع نشده است.

عملیات اجرایی پروژه پل معلق داریان هنوز شروع نشده است

این پروژه قرار بود از طریق یک سرمایه گذار بومی روی سد داریان واقع در شهرستان پاوه در منطقه ثبت جهانی شده اورامانات احداث شود و آنطور که مسئولین آن زمان میراث فرهنگی وعده دادند، این پروژه باید در دهه فجر سال 1401 کلنگ زنی میشد.

اما با آمدن و رفتن دهه فجر و اجرایی نشدن این پروژه، در همان زمستان سال گذشته به سراغ معاون پیشین میراث فرهنگی استان رفتیم که آن گونه که علی صابر میگفت، برای شروع عملیات اجرایی این پروژه باید از دو دستگاه آب منطقه ای و محیط زیست استعلاماتی گرفته شود که یکی از این دستگاه ها در دادن جواب استعلام تاخیر کرده بود.

هر چند قرار بود این دستگاه طی چند هفته نظر خود را در خصوص اجرای این پروژه اعلام کند، اما متاسفانه علیرغم گذشت چندین ماه هنوز این اتفاق نیفتاده است.

و حالا دوباره برای پیگیری آخرین شرایط پروژه پل معلق داریان پاوه، بار دیگر به سراغ مسئولین میراث فرهنگی استان رفتیم.

وحید امیری، سرپرست نو معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه پل معلق داریان هنوز شروع نشده گفت: تنها استعلام یکی از دستگاه های اجرایی مانده که هنوز موافقت خود را اعلام نکرده است.

وی تاکید کرد: در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم هرچه سریع تر استعلام این دستگاه را هم اخذ کنیم و پروژه استارت بخورد.

سرپرست نو گردشگری استان با بیان اینکه تلاش می شود تا آخر شهریور موافقت این دستگاه هم گرفته شود، گفت: پروژه پل معلق داریان پروژه ای با پشتوانه و قطعی است که مورد موافقت وزارت میراث فرهنگی هم قرار گرفته و ما هم به جد پیگیر رفع مشکل استعلام آن هستیم.

منبع: همگردی

به "عملیات اجرایی پروژه پل معلق داریان هنوز شروع نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات اجرایی پروژه پل معلق داریان هنوز شروع نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید