مراکش تاریخ سازی کرد؛ اولین تیم آفریقایی حاضر در نیمه نهایی

به گزارش وبلاگ دریا، در استادیوم الثمامه دیداری از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر بین مراکش و پرتغال برگزار گردید که در میان ناباوری شیرهای اطلس با رجحان 1-0 راهی نیمه نهایی شدند.

مراکش تاریخ سازی کرد؛ اولین تیم آفریقایی حاضر در نیمه نهایی

نیمه نخست در کمال تعجب مراکش تیم بهتر میدان بود و فرصت های بهتری هم داشت. در نهایت این شیرهای اطلس بودند که با استفاده از خروج اشتباه دیوگو کوشتا در دقیقه 42 به گل رجحان رسیدند. ارسال یحیی عطیه الله را یوسف النصیری با ضربه سر با تور دروازه پرتغال آشنا کرد تا با همین یک گل نیمه نخست تمام گردد.

فرناندو سانتوش که باز هم کریستیانو رونالدو را نیمکت نشین نموده بود خیلی زود و در دقیقه 51 او را به جای روبن نوس به میدان فرستاد تا گل خورده را جبران نمایند. دقیقه 63 شوت برونو فرناندش با فاصله بسیار کم و نفسگیر از روی دروازه به بیرون رفت. دقیقه 82 هم شوت دیدنی پای چپ ژوائو فلیکس را یاسین بونو به زیبایی مهار کرد. دقایق پایانی هم با این که پرتغال یکپارچه حمله شده بود ولی به گلی که احتیاج داشتند نرسیدند. دقیقه 7+90 هم ضربه سر پپه با فاصله خیلی کم از کنار دروازه بونو به بیرون رفت. ولید شدیره از مراکش هم در دقیقه 3+90 از بازی اخراج شد.

به این ترتیب مراکش که برای اولین مرتبه در یک چهارم نهایی جام جهانی حضور داشت، برای اولین مرتبه هم به نیمه نهایی رسیدند تا اولین تیم آفریقایی حاضر در این مرحله باشند.

منبع: فرارو

به "مراکش تاریخ سازی کرد؛ اولین تیم آفریقایی حاضر در نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکش تاریخ سازی کرد؛ اولین تیم آفریقایی حاضر در نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید