مسائل بزرگ در هنگام بستن اسباب سفر (بخش اول)

به گزارش وبلاگ دریا، مسائل بستن اسباب سفر

با خبرنگاران همراه باشید تا در این مطلب با مسائلی که در بستن اسبابتان ممکن است پیش بیاید آشنا شوید. اشلی، یکی از نویسندگان صنعت گردشگری، یک بار به صورت اورژانسی با شرایط خاصی در نحوه بستن اسباب و وسایلش رو به رو شد و تنها راه کار او گریه کردن کنار کارمند فرودگاه بود. وقتی که TSA اولین بار قانون 3-1-1 برای حمل دستی مایعات را معرفی کرد، اشلی بدون اطلاع قبلی می خواست یک محفظه بزرگ و گران قیمت شامپو را از درب های امنیتی فرودگاه با خود به داخل هواپیما ببرد. وقتی که مامور TSA تهدید به استرداد شامپو کرد، اشلی به کانتر خط هوایی خود رفت تا کیف خود را کنترل کند. صف بسیار طولانی بود و او پرواز خود را با این اوصاف از دست می داد. او از یکی از کارمندان فرودگاه التماس کرد که اجازه دهد تا به اول صف وارد گردد؛ با این شرح که من قبلا در صف ایستاده بودم؛ او این درخواست را نپذیرفت. انتها اشلی به گریه افتاد و مامور هم با اکراه با درخواست او موافقت کرد.

مسائل بزرگ در هنگام بستن اسباب سفر (بخش اول)

او در لحظه های پایانی توانست به پرواز خود برسد. اما خط هوایی این بار کیف اشلی را گم نموده بود. اشلی می گوید: اگر می دانستم قرار است اینقدر به دردسر بیافتم، شامپو را به طور کلی دور می انداختم. وقتی صحبت از بستن اسباب می گردد، اشتباهی کوچک مانند قرار دادن اقلام ممنوع در کیف همراه مسافر می تواند به زنجیره ای از رویداد های ناخوشایند ختم گردد. خوشبختانه، مسافرانی که با این نوع مشکل رو به رو می شوند لازم نیست برای حل مشکل و ادامه دادن به تعطیلات، به گریه و زاری متوسل شوند. مشکل شما هر چه از یک قلم جنس استرداد شده گرفته تا سوغاتی اضافی، یک کیف که شرایط نامناسبی پیدا نموده یا مایعی در آن نشت نموده باشد، دانستن بعضی از نکات عملی اضطراری می تواند تفاوت بین فاجعه و آرامش خاطر در سفر را برای شما رقم بزند.

چهار علامتی که نشان دهنده مشکل شما در جمع کردن اسباب و وسایلتان است

1. ماموران امنیتی می خواهند اقلام با ارزشی را از شما بگیرند. اگر به درستی برنامه ریزی نموده باشید و مطمئن باشید که هر چه در کیف همراه خود دارید برای عبور از درب امنیتی مناسب هستند، پس مسئله ای در عبور دادن وسایل خود از نقطه کنترلی فرودگاه نخواهید داشت. اما اگر همه کارها را به دقیقه نود رها می کنید و تا دیر نشده بدون توجه هر چیز دم دستی را به داخل ساک خود می اندازید (یا در خصوص اشلی، قوانین را نمی دانستید)، ممکن است در هنگام بازرسی امنیتی، به مشکل بربخورید. اما اگر مامور امنیتی روی شیشه چهار اونسی عطر گرانبهای شما دست گذاشت، آیا این وسیله گرانبها را برای همواره از دست دادید؟ نه لزوما.

2. بنابر وبسایت TSA، اگر شما کالایی ممنوعه را با خود به نقطه بازرسی بیاورید، شما قانونا ممکن است تحت تعقیب قرار بگیرید. این مورد را به هنگام بحث با مامور امنیتی در صورت این که او مانع عبور خمیر دندان شما شد، به یاد بسپارید. به طور ساده ارزشش را ندارد. اگر شما می خواهید چیزی را که از نظر TSA و مامور امنیتی خطرناک تلقی می گردد، با خود به داخل هواپیما ببرید، کارکنان امنیت فرودگاه این حق را دارند تا این شی را از شما گرفته و در سطل زباله بیاندازند. اگر این شی برای شما بسیار گرانبها باشد، با رعایت ادب از او بپرسید که آیا می تواند آن را پس گرفته و به نقطه ای بیرون از نقطه امنیتی ببرید.

منبع: الی گشت

به "مسائل بزرگ در هنگام بستن اسباب سفر (بخش اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل بزرگ در هنگام بستن اسباب سفر (بخش اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید