مگامال یکی از معروف ترین مراکز خرید شهر تهران است

به گزارش وبلاگ دریا، ایسکانیوز/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مگامال یکی از معروف ترین مراکز خرید شهر تهران است.

مگامال یکی از معروف ترین مراکز خرید شهر تهران است

این مجموعه زیبا و بزرگ پنج طبقه که طراحی و معماری مجذوب کنندهی دارد، فروشگاه های زیادی با برندهای مطرح و باکیفیت را در دل خود جای داده و وجود سه طبقه پارکینگ آن هم در تهران شلوغ و پرهمهمه، مزیت دیگری است که خیال هر بازدیدنماینده ای را از بابت جای پارک راحت می نماید.

مجتمع تجاری مگامال در زمینی به مساحت 19 هکتار و 200 هزار متر مربع زیربنای تجاری در شهرک اکباتان ساخته شده و در پنج طبقه آن 200 واحد تجاری فعالیت می نمایند. در واقع 15 درصد از این مجموعه به فضای تجاری و 85 درصد به فضای عمومی، ورزشی، تفریحی و فرهنگی اختصاص دارد.

ساختمان مگامال از سازه های منحصربفرد تهران بزرگ است که علاوه بر طراحی نوین، با مرغوب ترین مصالح ساختمانی ساخته شده است. با توجه به اینکه مجموعه مذکور قدرت تحمل زلزله 9 ریشتری را دارد، مکانی امن برای تجارت و تهیه اقلام موردنیاز زندگی بحساب می آید.

مگامال از جاهای دیدنی تهران در فاز دو شهرک اکباتان، در غرب شهر است که نه تنها در سطح استان تهران، بلکه در کل کشور جز برترین و بزرگ ترین مراکز خرید محسوب می گردد. یکی از ویژگی های خوب مگامال، دسترسی آسان به بزرگراه های شهر تهران است؛ بطوریکه بزرگراه تهران-کرج و شهید ستاری در نزدیکی این مجتمع قرار دارند. از بزرگراه های نیایش، همت و حکیم نیز می توانید به راحتی به مرکز خرید مگامال بروید. علاوه بر این، مگامال در فاصله کوتاهی از ایستگاه مترو واقع شده و ایستگاه خط چهار مترو تهران (کلاهدوز-ارم سبز) در مجاورت این مجتمع دسترسی به ورودی طبقه همکف را میسر می نماید.

براساس مقاله مگامال یکی از معروف ترین مراکز خرید شهر تهران است باید بدانید که پارکینگ طبقاتی مگامال در مساحتی به بزرگی 36 هزار متر مربع ساخته شده و دارای سه طبقه با ظرفیت 2,800 خودرو است. با استفاده از آسانسور موجود در پارکینگ می توانید خود را به سایر بخشهای مجموعه برسانید. اینطور به نظر می رسد که پیشتر استفاده از این پارکینگ رایگان بود؛ اما اکنون باید مبلغی برای ورودی بپردازید که به ازای هر ساعت استفاده، مبلغی به آن اضافه می گردد.

مگامال اکباتان فقط یک مرکز خرید نیست و وجود امکانات رفاهی و تفریحی متعدد، مجذوب کنندهیت آن را بین شهروندان تهرانی دوچندان نموده است. یکی از امکانات مگامال، وجود بانکهای ملت و شهر، شعبه اکباتان است که در طبقه همکف این مرکز واقع شده است و نقل و انتقال های اقتصادی فروشگاه ها و مردم را تسریع می نمایند. مضاف بر این، هنگام خرید می توانید از ماشین حمل کودک برای گشت و گذار در کل مرکز خرید بهره ببرید. این ماشین های مجذوب کننده باعث سهولت در خرید می شوند و لذت زیادی را برای کودکتان به همراه خواهند داشت.

یکی از ویژگی های خاص و جالب مگامال تهران، اختصاص فضایی ویژه خانم ها در طبقه اول مجموعه است که شامل فروشگاه های لوازم آرایشی، فروشگاه های لباس، سالن های زیبایی و مد و سالن ورزشی با تجهیزات مدرن بدنسازی می گردد که آقایان حق ورود به آن را ندارند. وجود مهدکودک ساعتی در این بخش، مزیت بزرگ دیگری برای خانم ها است تا بدون هیچ دغدغه ای از وقت خود لذت ببرند.

هایپرمارکتی با مساحت 11 هزار متر مربع یکی از بزرگترین بخش های مگامال را تشکیل می دهد که انواع و اقسام کالاهای موردنیاز خانواده ها را به فروش می رساند. این بخش شامل دو طبقه (طبقه همکف یک و همکف دو) می گردد که برای تسهیل در رفت و آمد مشتریان، 6 آسانسور بزرگ، دو دستگاه آسانسور باری اختصاصی و چهار دستگاه پله برقی برای آن در نظر گرفته شده است. از طبقات مختلف مگامال، ورودی های متعددی به هایپرمارکت وجود دارد؛ ضمن اینکه یکی از ویژگی های مهم آن دسترسی به راهروی مترو است.

آی تی لند یا همان دنیای فناوری با مساحتی بالغ بر 3,500 متر مربع در طبقه چهارم مگامال قرار گرفته و به ارائه لوازم جانبی و الکتریکی اختصاص دارد. برندهای معروف فناوری اطلاعات، کامپیوتر، موبایل، بازی های کامپیوتری و لوازم جانبی همانند پاناسونیک، سونی، فراسو، مادیران و لاجیک در این مجموعه فعالیت می نمایند که سرویس های خاص و امکانات مطلوبی را در اختیارتان قرار می دهند.

شهربازی مگامال با فضایی قریب به 6 هزار مترمربع در مجاورت پردیس سینمایی در طبقه سوم واقع شده است؛ جایی که قطعا برای بچه ها و نوجوانان مجذوب کننده خواهد بود. این شهربازی مجهز به مدرن ترین وسایل بازی مکانیکی و الکترونیکی است؛ ضمن اینکه تراس بزرگی با منظره کوههای شمال مرکز دارد. وجود شهربازی، فروشگاه های فرهنگی و مجتمع سینمایی باعث شده که طبقه سوم مگامال به محل پر رفت و آمد و مجذوب کنندهی برای خانواده ها تبدیل گردد.

در طبقه اول مگامال، فضایی موسوم به سرزمین شن (سند لند) برای بازی بچه ها در نظر گرفته شده که بچه ها سه تا 9 ساله می توانند بازی با ماسه و لمس طبیعت را تجربه نموده و ضمن رشد خلاقیت خود، قوه تخیلشان را نیز تقویت نمایند.

فضای ورزشی مجموعه مگامال از بخشهای مختلفی تشکیل شده که به علت تنوع و امکانات مدرن می تواند جوابگوی هر نوع سلیقه ای باشد. سالن های بدنسازی با جدیدترین دستگاه های ورزشی، سالن های فیزیوتراپی با مجرب ترین پزشکان ایرانی، سالن های ماساژ درمانی و ریلکسیشن و همینطور سونا و جکوزی گزینه های مختلفی هستند که برای رفاه هرچه بیشتر مشتریان فراهم شده اند.

پردیس سینمایی مگامال با در اختیار داشتن هفت سالن و ظرفیت کلی 1,200 نفر، هواداران زیادی بین علاقمندان به فیلم های روز پیدا نموده است؛ بخصوص که امکان نمایش مستقل فیلم ها در هر سالن و همینطور نمایش هم زمان یک فیلم در همه سالن ها وجود دارد. این پردیس سینمایی که مدرن ترین مجتمع سینمایی کشور محسوب می گردد، در اردیبهشت 1396 افتتاح شد و مجهز به اولین سالن سه بعدی صداست. سالن های این مجموعه به تجهیزات پیشرفته نور و صدا و بعلاوه لژ خانوادگی مجهز هستند.

فود کورت مگامال در فضایی به بزرگی 2,400 متر مربع در طبقه دوم واقع شده است. علاوه بر فودکورت، رستوران های بین المللی نیز در طبقه سوم و در مجاورت شهربازی و سینما و همینطور تعدادی کافه تریا در طبقه همکف دوم کنار پارک مگامال فعالیت می نمایند. در طبقه اول مجتمع یک رستوران بین المللی دیگر قرار گرفته که می توانید از بین این گزینه ها دست به انتخاب بزنید.

منبع: همگردی

به "مگامال یکی از معروف ترین مراکز خرید شهر تهران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مگامال یکی از معروف ترین مراکز خرید شهر تهران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید