واتساپ قابلیت جوامع را برای بعضی کاربران فعال کرد

به گزارش وبلاگ دریا، قابلیت جوامع واتساپ به کاربران امکان می دهد در گروه ها، زیرگروه هایی ایجاد نمایند.

واتساپ قابلیت جوامع را برای بعضی کاربران فعال کرد

مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت مِتا، در ماه آوریل قابلیت جوامع واتساپ را معرفی کرد. براساس گزارش ها این ویژگی نو اکنون به صورت آزمایشی به واتساپ اضافه شده، اما برای تمام کاربران در دسترس نیست.

وب سایت WABetaInfo گزارش نموده که قابلیت جوامع برای برای برخی از کاربرانی که واتساپ خود را به نسخه آزمایشی اندروید v 2.22.19.3 ارتقاء داده اند، نمایش داده می گردد. کاربرانی که قابلیت جوامع در حسابشان فعال شده است، به جای تَب دوربین، تَب جوامع را در صفحه اصلی واتساپ خود مشاهده خواهند کرد و می توانند روی آن زده و حداکثر 10 گروه ایجاد نمایند که هر کدام 512 نفر ظرفیت دارند.

یک عضو جوامع بر اساس علایق خود می تواند انتخاب کند به کدام زیرگروه ملحق گردد. بعلاوه می تواند هر زمان که بخواهد زیرگروه را بدون خروج از گروه اصلی، ترک کند. واتساپ بعلاوه کوشش می نماید شمار اعضای زیرگروه را به دلایل حریم خصوصی، از مشارکت نمایندگان دیگر پنهان کند. با این حال، قابلیت مذکور هنوز در نسخه فعلی جوامع فعال نیست.

بر اساس گزارش وب سایت اندروید پلیس، برای نخستین بار در نوامبر سال 2021 کوشش واتس اپ برای ساخت قابلیت جوامع مشاهده شد؛ بنابراین این قابلیت مدت طولانی است که در دست توسعه واقع شده است. با توجه به این که واتس اپ این قابلیت را انتها برای داوطلبان قابلیت های آزمایشی عرضه نموده است، ممکن است پیش از انتها سال میلادی جاری برای همه کاربران منتشر گردد.

بیشتر بخوانید

وبلاگ دریا فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "واتساپ قابلیت جوامع را برای بعضی کاربران فعال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ قابلیت جوامع را برای بعضی کاربران فعال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید