پویش (همراهان سفر ایمن) در گیلان

به گزارش وبلاگ دریا، پویش (همراهان سفر ایمن) تا 15 فروردین در مجتمع طلوع مهتاب گیلان ادامه دارد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز گیلان.

پویش (همراهان سفر ایمن) در گیلان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ایی گیلان گفت: پویش (همراهان سفر ایمن) از 25 اسفندماه 1400، همزمان با سراسر کشور در مجتمع بین راهی طلوع مهتاب واقع در منطقه امام زاده هاشم، حدفاصل محور رشت - رودبار شروع شده و تا 15 فروردین سال نو ادامه خواهد داشت.

به گفته فریبرز مرادی، پویش ملی (همراهان سفر ایمن) در 25 مجتمع بین راهی سراسر کشور در نظر گرفته شده که استان گیلان تنها با یک مجتمع واقع در آزادراه رشت - قزوین در حوالی ایستگاه عوارضی امام زاده هاشم در این پویش ملی مشارکت دارد و در آن انواع برنامه های فرهنگی - تفریحی و آموزشی متناسب با شاخص های بومی و محلی استان برای مسافران در نظر گرفته شده است.

هدف از راه اندازی پویش ملی (همراهان سفر ایمن) ارتقاء ایمنی سفر ها در بستر برطرف خستگی و انبساط خاطر مسافران به ویژه رانندگانی است که سفر به گیلان را در برنامه نوروزی خود قرار داده اند.

اجرای انواع موزیک و موسیقی محلی - برنامه های آموزشی و تفریحی و تفریح برای بچه ها و خردسالان، بخشی از برنامه های پویش (همراهان سفر ایمن)گیلان در منطقه امامزاده هاشم است.

وبلاگ دریا گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پویش (همراهان سفر ایمن) در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش (همراهان سفر ایمن) در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید