پیروزی ارزشمند اینتر برابر میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان

به گزارش وبلاگ دریا، بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 23-2022 از ساعت 22 چهارشنبه شب در شرایطی برگزار گردید که دو تیم میلان و اینتر در حساس ترین شهرآورد چند سال اخیر خود و برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با قضاوت خسوس خیل مانزانو در استادیوم سن سیرو به مصاف هم رفتند.

پیروزی ارزشمند اینتر برابر میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان

در این بازی که در حضور بیش از 70 هزار طرفدار فوتبال برگزار گردید اینتر خیلی زود به گل رسید تا هیجان به سکو های طرفداران اینتر منتقل گردد. در دقیقه 8 این بازی ارسال کرنر از سوی هاکان چالهان اوغلو با شوت ادین ژکو به تور دروزاه میلان نشست تا روسونری ها در شوک فرو بروند.

شاگردان استفانو پیولی هنوز خود را پیدا ننموده بودند که 3 دقیقه بعد هنریک میخیتاریان برای بار دوم اینتر را پیش انداخت تا آب سردی بر پیکره میلان و طرفداران این تیم ریخته گردد.

در ادامه و در دقیقه 31 لائوتارو مارتینز با حرکت زیبای خود شرایطی را رقم زد که در محوطه جریمه میلان سرنگون شده و داور نقطه پنالتی را نشان دهد، اما بعد از آنالیز تصاویر یاری داور ویدئویی، این پنالتی رد شد تا بازی با همان نتیجه 2 بر صفر ادامه پیدا کرد.

بازی در 45 دقیقه نخست با همین نتیجه به خاتمه رسید تا دو تیم در نیمه دوم شانس خود را امتحان نمایند.

در نیمه دوم میلان در پی جبران نتیجه و اینتر نیز در صدد حفظ توشه خود در این بازی بود، با آنکه دو تیم بار ها به سمت دروازه یکدیگر حمله نموده و موقعیت خلق کردند، اما در گلزنی ناکام ماندند تا بازی با همان نتیجه 2 بر صفر نیمه نخست به خاتمه برسد.

این بازی در شرایطی با شکست میلان همراه بود که آن ها بیش از 57 درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما در نهایت با قبول شکست برابر اینتر، حالا باید به فکر ملاقات برگشت برابر افعی ها باشند.

در این بازی رافائل لیائو و زلاتان ابراهیموویچ به علت مصدومیت در ترکیب میلان حضور نداشتند، بعلاوه نواک جوکوویچ تنیسور مطرح و نامدار صربستانی نیز با حضور در سن سیرو بازی دو تیم را دنبال می کرد. شوچنکو و مالدینی اسطوره های میلان نیز از جمله تماشاگران ویژه این بازی بودند.

منبع: فرارو

به "پیروزی ارزشمند اینتر برابر میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی ارزشمند اینتر برابر میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید